امام جمعه بندرکیاشهر

۲۲ بهمن به منزله مظهر اقتدار ملی است

امام جمعه بندر کیاشهر ۲۲ بهمن را به منزله مظهر اقتدار ملی بیان کردو افزود: ۲۲ بهمن زنده بودن و با نشاط بودن ملت سلحشور و انقلابی ایران را در صحنه بین الملل به تصویر خواهد کشید
کد خبر: ۹۵۷۷۹۳۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

۲۲ بهمن به منزله مظهر اقتدار ملی است

به گزارش خبرگزاری بسیج آستانه اشرفیه حجت الاسلام والمسلمین نصرت امیدی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را عمل صالح و از مصادیق توصیه به حق بیان کرد.

 

امام جمعه بندرکیا شهر با بیان اینکه با ظهور انقلاب اسلامی وابستگی به غرب از بین رفت افزود: انقلاب اسلامی استقلال فرهنگی و سیاسی را برای ملت عزیز ایران به ارمغان آورد،انتخاب مسئولین و انتصاب آنها از ابتدایی ترین حق کشور بود که به دلیل وابستگی به پهلوی با نظر مستقیم به غرب صورت می گرفت.

 

وی یکی از معجزات انقلاب را جوانان دانست که شاهد از بین رفتن رژیم اشغال گر خواهیم بود گفت : جوانانی که نه انقلاب ، نه امام و نه هشت سال دفاع مقدس را ندیدند اما مانند بزرگانی چون همت ، باکری و خرازی ها مدافع حرم، امنیت و...شدند .

۲۲ بهمن به منزله مظهر اقتدار ملی است

 حجت‌الاسلام والمسلمین امیدی با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی عزت ملی را به ارمغان آورد اضافه کرد: امروز جوانان در زمینه توسعه ، عمران ، کشاورزی ، نانو فناوری ، در تولید داروهای ضد سرطان ... رشد و شکوفایی داشته است .

 

وی برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق های رای تامین کننده امنیت کشور مطرح کردو گفت : دشمن از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی در هراس است.

 

امام جمعه بندر کیاشهر با تاکید به اتحاد و همدلی تصریح کرد: در کشور مشکلات وگرفتاری های وجود دارد که بخشی به کم کاری و بخشی به تحریم ارتباط دارد اما مردم به منظور رقم زدن اتحاد و همدلی به میدان خواهند آمد .

 

ارسال نظرات