وزارت راه ادعاهای کذب دربارۀ بذرپاش را رد کرد

مرکز اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی به اخبار منتشر شده دربارۀ فعالیت انتخاباتی بذرپاش و ادعای تذکر رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور در این‌باره واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۵۷۸۲۹۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

وزارت راه ادعاهای کذب دربارۀ بذرپاش را رد کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:‌ اخبار‌ رسانه‌های یک جریان خاص درباره فعالیت انتخاباتی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و ادعای تذکر رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور در اینباره تکذیب می‌شود.

در این اطلاعیه مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، آمده است: مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، همه وقت و انرژی خود را به تمشیت امور وزارتخانه اختصاص داده و جلسات مکرر‌، دیدارها‌، سفرها و سرکشی‌های هفتگی استانی و سایر محورهای تلاش در وزارتخانه و سازمان‌های تابعه‌، برای حل مسائل در حوزه مسکن و حمل ونقل ذیل کلان پروژه‌های «مسکن مردم» و «ایران راه» در حال انجام است.

این مرکز اعلام کرد که ‌هیاهوهای سیاسی و خبرسازی‌های کذب و بی تقوایی‌هایی که در فضای انتخاباتی اتفاق می‌افتد‌، در اراده مدیران ارشد و کارکنان وزارت راه و شهرسازی به عنوان وزارت پیشران پیشرفت کشور خللی ایجاد نخواهد کرد.

در بخش پایانی این اطلاعیه تاکید شده است: این اخبار که در برخی کانال‌های فضای مجازی و با بی‌اخلاقی توسط رسانه‌های یک جریان خاص که به این روش عادت دارند جعل و پخش می‌شود از اساس کذب و نادرست است‌.

ارسال نظرات