امام جمعه پیشوا:

شهرستان پیشوا باید الگویی برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد

امام جمعه پیشوا گفت: مردم باید با محوریت مساجد در مسیر جهش تولید مشارکت کنند.
کد خبر: ۹۵۸۷۱۴۸
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان پیشوا در اولین نمازجمعه سال ۱۴۰۳ در مصلی حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم علیه السلام اظهار کرد: مردم باید با محوریت مساجد در مسیر جهش تولید مشارکت کنند امسال مسجد و امام جماعتی موفق است که برای کار اقتصادی یک تعاونی تاسیس کند و التزام عملی خود به ولایت فقیه را ثابت کنند.

وی افزود: امام جماعت امام جمع است رهبر مجموعه و محله است باید رهبری کند دین و احکام بگوید تمام شئون اجتماعی را بگوید امسال مساجد باید بتوانند در جهش تولید مشارکت داشته باشند با مشارکت مردم و ایجاد تعاونی، اقامه نماز و برگزاری مناسبت ها جز اولیات مسجد است باید باشد در مساجد باید امام جماعت حرکت کند تعاونی بزنند و در محل کار اقتصادی بکنند مسجدی که مردم را از آویزانی دولت نجات بدهد امام جماعت هنرمند این است .

حجت الاسلام حسینی میرامینی گفت: ای مردم عزیز شانه زیر بار دین دهید کار جمعی انجام دهید مسئولین اولا مانع نشوند ثانیا تسهیل گری کنند اگر می بیینند جمعی و مسجدی میخواهند تعاونی بزنند همکاری کنند
بنده مسئولین شهرستان را انسان های مومن و متدین و همراه می دانم و تا به الان اینگونه دیدم از فرماندار و فرمانده سپاه مشورت بگیرید بسیج در بحران و غیربحران باید به داد مردم برسد.

وی ادامه داد: مساجد و مدارس و بسیج و مدیران و فرماندهان پایگاه ها منیت و هوای نفس را باید کنار گذاشت در کنار هم بیایستیم و حرف آقا را سبز کنیم.

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: پایان سال ۱۴۰۳ باید اعلام شود پیشوا به عنوان عاصمه انقلاب و در تبعیت از امر ولی زمان برای مشارکت در جهش تولید با مشارکت مردم و مسئولین نمونه کشوری شد.

وی گفت: پیشوا باید الگویی برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد مساجد بانی کارهای تولیدی باشد بسیج مثل همیشه وسط میدان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار