با مشارکت کتابخانه های عمومی قزوین و شرکت توزیع نیروی برق استان؛

پویش های مردمی جهت صرفه جویی در مصرف برق اجرا می شود

پویش های مردمی جهت صرفه جویی در مصرف برق اجرا می شود
با هدف فرهنگ سازی در راستای کاهش و بهینه سازی در مصرف برق استان، پویش های مردمی با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزار می شود. 
کد خبر: ۹۵۹۱۲۱۳
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸

قزوین_ به گزارش بسیج، طی جلسه هم اندیشی با حضور فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی و یوسف اینانلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین، برنامه ریزی هایی برای برگزاری برنامه های فرهنگی مشترک بین این دو دستگاه صورت گرفت. 

فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در این نشست گفت: کتابخانه های عمومی امروزه ارائه دهنده مجموعه ای متنوع و مفید از خدمات هستند که طیف وسیعی از مخاطبان را در برگرفته و خدمات رسانی می کنند. 

وی اظهار داشت: کتابخانه ها می توانند با همکاری با سایر دستگاه ها برنامه هایی اثربخش بر ای رده های مختلف سنی و تحصیلی برگزار کنند که این امر نه تنها موجب فرهنگ سازی در جامعه شده بلکه به کاهش آسیب ها، ناهنجاری ها و مشکلات و دغدغه های اجتماعی نیز کمک می کنند که همکاری با شرکت توزیع نیروی برق از این جمله است.

یوسف اینانلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین نیز در این جلسه گفت: شرکت برق استان از همکاری و همدلی با سایر دستگاه ها استقبال کرده و از هرگونه تلاشی برای ارتقای فرهنگی جامعه در راستای خدمات و وظایف خود فروگذار نخواهد کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد مسابقات، کارگاه های آموزشی، نشست های کتابخوانی، پویش های مردمی و جلساتی با همکاری دو دستگاه به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی برای مخاطبان هردو مجموعه، برگزار شوند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار