خبرهای داغ:

رشد ۱۶ درصدی تناژ بارگیری در راه آهن شمالشرق (۱)

مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) گفت: عملکرد حمل و نقل بار در این اداره کل در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل با رشد ۱۶ درصدی در شاخص تناژ بارگیری و افزایش ۲۹ درصدی در شاخص تن کیلومتر مبدا – مقصد همراه بوده است.
کد خبر: ۹۵۹۱۳۶۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶

رشد ۱۶ درصدی تناژ بارگیری در راه آهن شمالشرق (۱)به گزارش خبرگزاری بسیج، فرشاد زادخور مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) بیان کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک این اداره کل در شبکه ریلی کشور و ترافیک قطار‌های مسافری، حمل و نقل بار نیز از اهمیت بسیاری برخوردار بوده که برنامه ریزی و اجرای آن در خطوط مشترک ریلی بار و مسافر مستلزم تلاشی مضاعف می‌باشد و این مهم با تلاش همکاران خدوم این اداره کل به نحو احسن در حال انجام می‌باشد.
وی افزود: در سال۱۴۰۲ مجموعاً بیش از ۴۰۴هزار تن بار و به میزان۵۴ هزار تن بیش از سال ۱۴۰۱وهمچنین ۳۶۸ میلیون و۷۵۱ هزارتن کیلومتر بار‌های مختلف از ایستگاه‌های مبادی بار این منطقه بارگیری و حمل شده و در همین مدت مجموع تن کیلومتر ناخالص بار‌های عبوری از این منطقه بیش از ۲ میلیار تن بوده است.
زاد خور گفت: حمل محمولات مختلف از طریق راه آهن، سهم زیادی در افزایش ایمنی جاده‌ها و سلامت مسافران جاده‌ای را در بر دارد و با هماهنگی فی مابین صاحبان بار و همچنین شرکت‌های حمل و نقلی ریلی، تلاش می‌شود رشد سالانه بارگیری و حمل بار‌های منطقه و همچنین بار‌های عبوری از این منطقه تداوم داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار