خبرهای داغ:
یکی از پیشکسوتان سپاه میانه:

عملیات وعده صادق، جواب مقتدرانه سپاه به استکبار جهانی بود

تبریز- یکی از پیشکسوتان سپاه میانه، دفاع در برابر حمله متجاوزان را یک حق قانونی و مسلم کشورها عنوان کرد و گفت: عملیات وعده صادق در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران، جواب مقتدرانه و بسیار شکننده سپاه به اسرائیل و استکبار جهانی بود.
کد خبر: ۹۵۹۲۶۵۴
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حسین ابوالقاسم‌زاده در جمع مردم میانه با تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب، اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی اعجازی از اعجازهای بزرگ امام راحل(ره) بود که خود سرشار از اعجازهای بسیاری است و سپاه پاسداران یکی از این اعجازهاست.

وی سپاه را از عوامل اصلی عبور سلامت انقلاب از انواع توطئه‌ها، جنگ و فتنه‌ها دانست و ابراز داشت: تشکیل این نهاد مقدس مومن، مردمی و انقلابی از الهامات الهی به قلب حضرت امام و تفکرات و نبوغ الهی ایشان بود و امروز شمارش دستاوردها، خدمات و برکات سپاه، خارج از توان است.

ابوالقاسم‌زاده با بیان اینکه امروز قدرت، عظمت و شکوه کشور در جهان، ثمره خون شهدا و به برکت ایثارگری‌های نیروهای نظامی و انتظامی کشور است، اظهارکرد: عملیات وعده صادق به دست سپاه، قدرت پوشالی و هیمنه خود ساخته اسرائیل و آمریکا را در هم شکست.

وی تنبیه متجاوز، افزایش قدرت بازدارندگی کشور و نابودی تهدیدات احتمالی را از مهم‌ترین دستاوردهای عملیات وعده صادق برشمرد و افزود: اجرای این عملیات، نمایش قطره‌ای از دریای قدرت سپاه بود که علاوه بر امنیت آفرینی برای کشور، حزب‌الله و مقاومت، موجب ایجاد اختلافات داخلی در درون رژیم صهیونیستی و دوگانگی و دودستگی در بین قدرت‌های استکباری دنیا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار