آغاز خرید گندم از کشاورزان خراسان رضوی

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت:‌ با خرید افزون بر ۸۰۰ تن گندم با هزینه افزون بر ۱۳۲ میلیارد ریال در گناباد خرید این محصول راهبردی از کشاورزان استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۶۷۶
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، وحیدرضا فریدونی اظهار کرد: این خرید همچون هر سال توسط اداره غله و خدمات بازرگانی گناباد آغاز شده است و اداره غله، گندم کشاورزان بجستان، گناباد، خواف و رشتخوار واقع در جنوب این استان خریداری کرد و به تدریج خرید گندم در سایر شهرستانهای استان هم آغاز می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به بارندگی های اخیر، خرید گندم با یک هفته تاخیر شروع شد و کار خرید گندم توسط ۵۰ مرکز خرید شامل بخشهای دولتی و خصوصی و مراکز خرید مباشری مانند تعاون روستایی در استان خراسان رضوی در حال انجام است و تا اوایل مهرماه امسال ادامه داد.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی بیان کرد: در این مدت افزون بر ۴۰۰ هزار تن گندم به قیمت هر کیلوگرم ۱۷۵ هزار ریال از کشاورزان استان خراسان رضوی خریداری شود.
فریدونی اعلام کرد:‌ ۳۷۹ هزار و ۴۰۰ تن گندم در سال گذشته توسط مراکز خرید از گندم کاران استان خراسان رضوی خریداری و در مجموع ۵۶ هزار میلیارد ریال بابت خرید گندم به کشاورزان این استان پرداخت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار