بخش عمده عزت کشور با تلاش شهیدان‌خدمت رقم خورده است

امام جمعه بخش جنگل شهرستان رشتخوار، گفت: امروز بخشی بزرگی از جایگاه عزت و حفظ آبرومندی جهانی ما، برگرفته از تلاش های خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید و وزیر امور خارجه شهید کشورمان است.
کد خبر: ۹۶۰۲۸۸۷
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، حجت‌الاسلام محمد حسنی فر اظهار کرد: در حادثه ای تلخ متاسفانه مدیرانی انقلابی و خادم مردم و همچنین افراد مسئول دغدغه مند را از دست دادیم و این اتفاق تلخ باید تلنگری برای یک انتخاب درست در آینده باشد.

وی موضوع انتخابات ۸ تیر ماه را بسیار پر اهمیت عنوان کرد و افزود: انتخابات ریاست جمهوری در کمتر از ۴۰ روز دیگر در ۸ تیرماه برگزار خواهد شد، ما شاهد این هستیم که نه در امنیت  نه در اقتصاد ما و نه در فرهنگ در این چند روز اتفاقی رخ نداد، با این موضوع مشخص شد، مسئولان ما به طور جهادی در حال کار کردن هستند.

امام جمعه جنگل با اشاره به ابعاد شهادت رییس جمهور و هیئت همراه عنوان کرد: در موضوع شهادت رییس جمهور و هیئت همراه شاهد این بودیم که علاوه بر سیاه پوش شدن مردم کشور نیز حدود ۲۰ تن از سران کشورهای دنیا برای ابراز همدردی به ایران سفر کردند، حدود ۷۰ هیئت به نمایندگی از کشورهای خودشان به ایران آمدند، کشورهای حتی دشمن با ایران پیام تسلیت دادند و این جایگاه مهم و اساسی و تلاش های مسئولان کشور را نشان می دهد.

وی در ادامه مطلب بیان کرد: ۸ کشور در جهان عزای عمومی اعلام کردند، شورای امنیت یک دقیقه سکوت، سازمان ملل یک دقیقه سکوت، این ها همه نشان از جایگاه ایران اسلامی در ابعاد جهانی است.

امام جمعه جنگل رشتخوار دست‌یابی جایگاه عزت و حفظ آبرومندی جهانی را برگرفته از تلاش های خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید و وزیر امور خارجه شهید عنوان کرد و تصریح کرد: دنیا جایگاه جمهور اسلامی را دیدند قدردان این عزیزان هستیم، مردم خوب جایگاه را درک کردند و برخی نیز برای ناملایمتی ها عذر خواهی کردند.

وی اعلام کرد:  شهادت پایان کار مردان خدا نیست و خون مردان بزرگ روشنی بخش و هدایت کننده جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار