معرفی ویژگی شخصیتی امام خمینی(ره) برای نسل جدید ضروری است

معرفی ویژگی شخصیتی امام خمینی(ره) برای نسل جدید ضروری است
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به خصوصیات شخصیتی و مکتب امام خمینی(ره) گفت: معرفی مکتب امام و ترویج ویژگی های شخصیتی امام خمینی (ره) برای نسل های آینده در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۶۰۳۲۲۳
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵

حجت الاسلام روح الله تیموریان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در گرمسار، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی(ره)، اظهار داشت: امام خمینی(ره) پدید آورنده انقلاب عظیمی در جهان اسلام بود و هر ساله به مناسبت سالروز رحلت این شخصیت بزرگ انقلاب، آحاد مردم با آرمان های امام انقلاب تجدید بیعت می کنند.

وی افزود: یکی از مهم ترین مؤلفه هایی که باید در این ایام به آن بپردازیم موضوع شناخت امام خمینی(ره)است همانطور که در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب بحث شناخت امام و اینکه جوانان و نوجوانان بدانند این مرد بزرگ تاریخ به حقیقت جزو کسانی است که باید در تاریخ جهان اسلام ماندگار شود و یاد و نام او همواره زنده بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه غالباً سرآمدان عالم در تاریخ به پایان رسیدند اما امام خمینی(ره)تاریخ انقضا ندارد، خاطرنشان کرد: امام را باید شناخت و به نسل آینده شناساند و همه در تمام نسل ها بدانند که امام خمینی(ره) در تاریخ این سرزمین چه کرد؟

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شخصیت امام خمینی(ره)، گفت: امام خمینی(ره) در جریان انقلاب اسلامی ایران سه تحول بزرگ در سطح ملت، امت و بین الملل ایجاد کرد و امروز همه ما باید در این مسیر گام برداریم.

تیموریان با بیان خصوصیات مکتب امام خمینی(ره) تصریح کرد: معرفی اسلام ناب محمدی و نفی اسلام استکباری مهم ترین ویژگی مکتب امام خمینی(ره) است.

وی استکبار ستیزی را از دیگر خصوصیات امام خمینی(ره) دانست و گفت: جمله معروف این شخصیت برجسته جریان انقلاب اسلامی ایران «آمریکا شیطان بزرگ است» و در مقابل استکبار باید ایستادگی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار  با تأکید بر اینکه «استقلال» از دیگر ویژگی های آرمانی امام خمینی(ره) در مکتب او بود، خاطرنشان کرد: ولایتمداری از دیگر خصوصیات اصلی مکتب او است که ولایت فقیه در راستای ولایت رسول الله(ص) است و ولایت پذیری و وجود ولایت فقیه در رأس کشور اسلامی است.

وی با بیان اینکه ولایت مطلقه فقیه توسط امام خمینی(ره) در جامعه تزریق شده است، اضافه کرد: ولایت مداری باعث وحدت و پیش روی در انقلاب می شود و شهید قاسم سلیمانی، شهید فخری زاده، شهید آیت الله رئیسی از شاگردان و دست پرورده امام خمینی(ره) بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار