خبرهای داغ:
اسماعیلی خبر داد

جذب ۶۱ درصد بودجه‌های عمرانی تخصیص یافته در ملایر

همدان- فرماندار ویژه ملایر گفت: مجموع اعتبارات جذب شده عمرانی تخصیص یافته در شهرستان ملایر ۶۱ درصد است که نشان از تلاش خوب مدیران ملایر در جذب اعتبارات است.
کد خبر: ۹۶۰۵۴۵۱
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
جذب ۶۱ درصد بودجه‌های عمرانی تخصیص یافته در ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات شهرستان ملایر با اشاره به اینکه میانگین جذب اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان ۳ درصد بیشتر از مجموع استانی است، اظهار کرد: مجموع اعتبارات جذب شده عمرانی تخصیص یافته استان همدان نزدیک به ۵۸ درصد است و همین آمار در شهرستان ملایر ۶۱ درصد است که نشان از تلاش خوب مدیران ملایر در جذب اعتبارات است.

وی افزود:  برخی از دستگاه‌ها وضعیت بهتری داشته و برخی خیر، بنابراین به طور مجموع به همین میزان هم راضی نبوده و نیستیم و باید برای جذب اعتبارات شهرستانی، استانی و ملی تلاش مضاعفی صورت بگیرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه حدود ۹۵ درصد اعتبارات عمرانی کشور در دست وزارتخانه‌ها است، گفت: روسای ادارات باید با پیگیری و تعامل با نمانیدگان کوشا و ساعی حوزه انتخابیه ملایر به دنبال جذب هرچه بیشتر این اعتبارات برای توسعه و آبادانی همه جانبه شهرستان باشند.

وی ادامه داد: باید با اولویت‌بندی و حرکت برنامه‌ریزی شده این حرکت مستمر و دائمی باشد و پتانسیل‌های بالای شهرستان ما در تخصیص و جذب اعتبارات بیش از پیش دیده شود.

اسماعیلی تصریح کرد: خوشحال هستیم که در دولت رئیس جمهور شهید و اسوه ما آیت الله رئیسی بعد از چندین دهه انتظار دانشکده علوم پزشکی در شهرستان افتتاح شد و آنقدر حجم خدمات حتی پس از شهادت ایشان بالا است که بعضاً خود ما مسئولین بی‌اطلاع هستیم.

وی گفت: میزهای خدمت که به صورت مستمر و دائم در روستاها و شهر در این دولت در ملایر برگزار شد برکات فراوانی داشت از جمله ساخت و ارتقای خدمات درمانگاه های مستقر در روستاها، سالن ورزشی اسلامشهر آقگل که با پیگیری‌های لازم امروز به تیپ یک ارتقا یافته است و انتظار داریم همه مدیران پیگیری جدی برای تحقق مصوبات میزهای خدمت داشته باشند.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات مورد پیگیری ما حق آبه مردم روستاهای پایین دست سد کلان است که با قاطعیت پیگیر آن هستیم، گفت: انتظار داریم مطابق وعده‌ای که به مردم شریف این روستاها دادیم آب هرچه سریع‌تر به بستر رودخانه و جوی‌ه‍ای آنها برسد و در همین راستا متولیان امر همین امروز با اعزام ماشین آلات سنگین اقدام به تخریب و اصلاح بندهای انحرافی کنند که مغایر با قانون احداث و باعث عدم جاری شدن آب در بستر رودخانه و رسیدن آن به برخی روستاها شدند.

وی عنوان کرد: مردم نباید کوچک‌ترین خللی در خدمت‌رسانی حس کنند و این چند ماه آخر دولت را با انگیزه ماه‌های نخست باید خدمت رسانی کنیم، به فضل الهی مردم با بصیرت والای خود در پای صندوق‌های رای بهترین سرنوشت را برای ایران اسلامی رقم خواهند زد و ایمان داریم تصمیم مردم بهترین تصمیم‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار