خبرهای داغ:
حجت الاسلام فاضلیان:

آیت الله طه محمدی در دوران انقلاب و پس از آن منشاء خیر و برکات بود

همدان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی در مبارزات انقلاب اسلامی حضوری فعال داشت و پس از انقلاب نیز در دفاع مقدس، امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه منشاء خیر و برکات بود.
کد خبر: ۹۶۰۵۷۳۲
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲

آیت الله طه محمدی در دوران انقلاب و پس از آن منشاء خیر و برکات بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در مراسم ترحیم آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی، نماینده پیشین ولی‌فقیه در استان همدان که با حضور طلاب، روحانیان، مسئولان و مردم در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، اظهار کرد: آن روحانی گرانقدر در مبارزات انقلاب اسلامی حضوری فعال داشت و پس از انقلاب نیز در دفاع مقدس، امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه منشاء خیر و برکات بود.

وی افزود: خدمات فراوان فرهنگی، حوزوی، اقتصادی و اجتماعی ایشان در دوران نمایندگی ولی فقیه، تاسیس مدارس علمیه حضرت امیرالمؤمنین(ع) و الزهرا(س)، تربیت صد‌ها طلبه فاضل و گرانمایه و همچنین منابر وعظ و جمعه آن مرحوم از باقیات الصالحات آن عالم پرهیزگار بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان تاکید کرد: مردم استان همدان در خاطرشان هست که این شخصت علمی و فرهنگی در استان در طول بیش از دهه‌ها فعالیت حضور دائمی در همه عرصه‌ها و مراسم برای خدمت به مردم و شهدا داشتند و لحظه‌ای نیز در این امور درنگ نکردند.

گفتنی است؛ این عالم ربانی شامگاه جمعه هجدهم خردادماه در ۷۷ سالگی به‌علت عارضه مغزی دارفانی را وداع گفت و در جوار آیت‌الله موسوی همدانی و سردار شهید حاج حسین همدانی آرام گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار