خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد خبر داد

پیش‌بینی تولید ۸۰۰ هزار تن گندم و ۹۰۰ هزار تن سيب زمینی در همدان

همدان-استاندار همدان از تولید و برداشت ۸۰۰ هزار تن گندم و قریب به ۹۰۰ هزار تن سيب زمینی پیش‌بینی طی سال جاری در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۶۰۱۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در همایش جهادگران استان همدان ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: با توجه به بارش رحمت الهی تولید و برداشت ۸۰۰ هزار تن گندم و قریب به ۹۰۰ هزار تن سيب زمینی پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت مردمی و انقلابی ایران قوی بر بهره‌وری با رویکرد تامین و توجه به امنیت غذایی تاکید دارد، گفت: در استان همدان در زمینه زراعت و تامین گوشت مرغ شاهد تلاش‌های بسیار خوبی بودیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه یک پنجم سیب‌زمینی کشور در استان همدان تولید می‌شود، افزود: برای استان مهمترین حوزه آموزش‌و‌پرورش و امنیت غذایی است.

وی ادامه داد: محصولات دامی عشایری باید در استان توزیع و با همت سازمان جهادکشاورزی دام سبک و سنگین مورد نیاز مردم شریف تامین تا قیمت گوشت قرمز تعدیل شود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه در سال مزین به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» همه باید برای تحقق این شعار تلاش کنیم، تصریح کرد: راهنمایی و آموزش نحوه استفاده از آب و خاک برای افزایش بهره‌وری در بخش خصوصی، تعاونی و کشاورزان باید در دستور کار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دعوت و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باعث ناامیدی و یاس دشمنان ایران ‌اسلامی می‌شود، گفت: سازمان جهادکشاورزی با ارتباط با جامعه هدف خود برای مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری تلاش کند.

استاندار همدان عنوان کرد: برای انتخاب اصلح باید به کارنامه نامزدها توجه کنیم تا مسیر حرکت شهید آیت‌الله دکتر رئیسی در حکمرانی استمرار پیدا کند و فردی انتخاب شود که در بحران‌ها و رخدادها استقامت لازم را داشته باشد.

وی افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید وضعیت موجود کشور را مدیریت کرده تا با بیشترین بازدهی و کمترین هزینه کشور را رشد دهند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخابات به خوبی و با امنیت کامل برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان ایران‌اسلامی به دنبال تضعیف ملت شریف و فهيم ایران هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار