دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم خودرو توسط بسیجیان در مشهد

فرمانده حوزه پنج ناحیه مالک اشتر مشهد از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودرو توسط بسیجیان این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۶۳۶۶
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، ستوان یکم پاسدار مسعود عطائیان در راستای تامین امنیت زائرین و مجاورین امام مهربانی ها، برقراری آرامش و ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر و محله ها اظهار کرد: با عنایت به دستور فرماندهی ناحیه مالک اشتر مشهد مبنی بر برخورد با جرائم مشهود و تامین امنیت حوزه استحفاظی، طی رصد عملیاتی و اطلاعاتی تیم های همیشه فعال عملیات حوزه پنج مالک اشتر سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودرو و مال خر که در حال خرید و فروش اموال سرقتی بودند، با هوشیاری و اقدام سریع تیم های عملیاتی بازداشت و اموال سرقتی به همراه خودرو توقیف شد و پس از انجام اقدامات اولیه به منظور طی مراحل قضایی تحویل یگان انتظامی محل شدند.

وی افزود: اقلام سرقتی کشف شده شامل ۹ دستگاه مانیتور خودرو،۱۱ عدد پخش، ۱۹ عدد پنل جدا شده پخش و ... است که با حضور به موقع نیروهای بسیج شناسایی و کشف شد.

فرمانده حوزه پنج مالک اشتر بیان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهای سواری شخصی که در کوچه های خلوت قرار داشت، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و محتویات داخل خودرو و صندوق خودرو، ضبط و محتویات آن را به سرقت می بردند و اغلب سرقت های انجام شده از خودروهایی صورت گرفته که فاقد تجهیزات ایمنی و پیشگیرانه بوده اند.

 عطائیان با بیان اینکه استفاده از وسایل حفاظتی بازدارنده در کاهش وقوع سرقت بسیار تاثیر گذار است از مردم خواست از پارک کردن خودرو در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند و خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل GPS، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

خبرنگار/ عبدالنبی حدادی

 

دستگیری سارق سابقه دار لوازم خودرو توسط بسیجیان ناحیه مالک اشتر مشهد

 

دستگیری سارق سابقه دار لوازم خودرو توسط بسیجیان ناحیه مالک اشتر مشهد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار