مدیرکل بهزیستی استان البرز خبر داد؛

اجرای طرح پویش نذر قربانی در استان

مدیرکل بهزیستی استان البرز، از اجرای طرح پویش نذر قربانی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۷۰۰۱
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان البرز، ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید قربان، با اشاره به اهمیت قربانی کردن و اطعام نمودن در دین مبین اسلام و توصیه معصومین (ع) به کمک به نیازمندان و مستمندان، اظهار کرد: این اداره کل همچون سنوات گذشته به عنوان واسطه خیر بین نیکوکاران ارجمند و نیازمندان واقعی آماده جمع آوری کمک‌های مردمی، نذورات، گوسفند زنده و گوشت قربانی با هر میزان توان مالی جهت توزیع بین مددجویان تحت پوشش است.
اجرای طرح پویش نذر قربانی در استان
وی بیان کرد: همشهریان نوع دوست و نیکوکار در روز عید سعید قربان، می‌توانند به طور شبانه روزی گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌های بهزیستی (ستاد بهزیستی، ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و مراکز نگهداری تحت نظارت) تحویل دهند.

وی افزود: همچنین برای سهولت پرداخت مبالغ اهدایی شماره کارت مجازی به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ و همچنین کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵* به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان البرر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته کمک‌های مردم در پویش عید قربان در بخش دولتی و غیر دولتی به مبلغ ۳۲میلیارد ریال بصورت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شامل گوشت قربانی، اطعام غذای گرم و بسته‌های معیشتی بوده است که بین ۸ هزار و ۷۱۲ نفر از مددجویان نیازمند تحت پوشش توزیع گردیده است.

این مقام مسئول ضمن دعوت از مردم خیر برای مشارکت در این طرح گفت: انتظار میرود امسال نیز هم استانی‌های عزیز با همراهی و همیاری و کمک‌های خالصانه و خداپسندانه مارا در انجام این مهم یاری رسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار