نشست رویداد «نقش آفرینی بانوان در عرصه انتخابات» برگزار شد

همزمان با دهه ولایت و امامت، نشست «نقش آفرینی بانوان در عرصه انتخابات»، با حضور فرماندار شهرستان چناران و مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۰۶۲
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از چناران، محسن مه آبادی، فرماندار شهرستان چناران در این نشست که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان چناران برگزار شد، اظهار کرد: دشمن و مخالفان جمهوری اسلامی ایران، از حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات ترس و واهمه دارند؛ چرا که حضور مردم پای صندوق‌های رأی به معنای مشروعیت بخشی به این نظام و حمایت از ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در صدد ایجاد موج منفی انتخاباتی در کشور است، بیان کرد: شخصی، انسان با بصیرت و انقلابی است که با کسب آگاهی و آگاهی بخشی به مردم، هموطنان خود را نسبت به نقشه فعلی دشمن آگاه کند و خط بطلان بر عملیات روانی دشمن بکشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم هشتم تیرماه همزمان با آغاز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، همچون دوره‌های قبل، برای خلق حماسه سیاسی پای صندوق‌های اخذ رأی حضور پیدا خواهند کرد و با مشت محکمی به توطئه افکنی‌های دشمن پاسخ بدهند؛ ان‌شاءالله شاهد اضافه شدن برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار کشور باشیم.

بهره‌گیری از کنشگری زنان در جامعه و خانواده با هدف برگزاری باشکوه‌تر انتخابات
فاطمه آزاد؛ مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده در بخش دیگر از این نشست، به نقش آفرینی بانوان ایران زمین در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اشاره کرد و گفت: بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، پشتیبانی از دفاع مقدس و برگزاری باشکوه انتخابات و... همیشه نقش‌آفرین و اثرگذار بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات برای اقشار مختلف به خصوص بانوان یک وظیفه و مسئولیت سیاسی_اجتماعی است، گفت: زنان به عنوان یک کنشگر در خانواده بسیار تأثیرگذار هستند؛ ان‌شاءالله بانوان این سرزمین همچون سال‌های گذشته در این انتخابات نیز حضور پررنگ و فعالی خواهند داشت تا سرنوشت کشور خود را مشخص کنند.

نقش مادارن در افزایش شور انتخاباتی 
مرضیه زارع، مسئول کمیته سیاسی کانون فرهنگی_هنری کوثر ثانی در ادامه این نشست اذعان کرد: خلق فکر و اندیشه، ترغیب و تشویق خانواده برای حضور در انتخابات و شناخت راهبردها در پیشبرد اهداف والای انقلاب، یکی از رسالت‌هایی است که بانوان در کنار وظایف مادری خود در اجتماع، ایفا می‌کنند.

وی تاکید کرد: بانوان نقش مهم و موثری در افزایش شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند لذا باید از این ظرفیت بی‌نظیر، به نحو احسن بهره‌گیری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار