خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

اطعام مردم ۲۰ روستا و ۱۲ محله کم‌برخوردار شهرستان لردگان در ایام عید غدیر

گروه جهادی زین‌الدین در ایام عید غدیر بنا دارد، طبق روال چند ساله گذشته برنامه اطعام مردم در ۲۰ روستا و ۱۲ محله کم برخوردار شهرستان لردگان را با کمک های مردمی اجرا کند.
کد خبر: ۹۶۰۸۳۳۹
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱

 

حاج مهدی شمس، مدیر گروه جهادی زین‌الدین  شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره اقدامات این گروه در دهه امامت و ولایت  اظهار کرد: گروه جهادی زین‌الدین در ایام عید غدیر بنا دارد، طبق روال چند ساله گذشته برنامه اطعام مردم در ۲۰ روستا و ۱۲ محله کم برخوردار شهرستان لردگان را با کمک های مردمی اجرا کند.

وی با بیان اینکه سال قبل ۱۴ هزار پرس غذا در روز عید غدیر طبخ و پخش شد، گفت: همچنین روزانه در ۲ پارک شهرستان، جنگ‌های شادی و برنامه‌های سرگرمی برای کودکان و خانواده‌هایشان برگزار کردیم. 

مدیر گروه جهادی زین‌الدین گفت: امسال بنا‌ داریم، برنامه مهمانی چند کیلومتری غدیر را در سطح شهر با همکاری دیگر هیئت‌ها، حوزه علمیه و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از ساعت۱۶ تا ۲۰ در ۲ چهارراه مرکزی شهر برگزار کنیم.

شمس در ادامه گفت: در فضای مجازی نیز مسابقات و برنامه های سرگرمی و فرهنگی برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به حضور طلبه‌ها، دانشجویان و دانش آموزان در گروه جهادی زین‌الدین اظهار کرد: گروه ما حوزه محرومیت زدایی و عمرانی فعالیت می‌کند، چنانچه در ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند در روستاها همکاری کردیم. 

مدیر گروه جهادی زین الدین با اشاره به همکاری این گروه با پایگاه بسیج طلاب شهرستان لردگان، تصریح کرد: یک برنامه مهمی که گروه جهادی ما طی ۲ سال اخیر برگزار کرده، برآورده کردن آرزوی ایتام بود. ما پس از شناسایی‌هایی که انجام می دادیم، از ایتام می‌خواستیم که آرزوهای خود را بنویسند؛ ما هم سعی می‌کردیم به اندازه وسع خود، خواسته آنها را برآورده کنیم؛ طی این مدت چندین دوچرخه و سفر مشهد مقدس را به این عزیزان هدیه دادیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار