مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای عاشورا:

ولایت در راس دین اسلام قرار دارد/ حفظ منافع ملی شاخصه رئیس جمهور تراز انقلاب

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای عاشورا با تاکید بر اینکه دین اسلام منهای ولایت مورد رضایت خداوند نیست گفت: اگر در راس دین مسلمانان ولی نباشد دین ناقص است و اصول دین در عصر غیبت با ولی فقیه معنا پیدا می کند.
کد خبر: ۹۶۰۸۵۳۴
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد امینی در نشست سیاسی  و جلسه اعتقادی معنوی کارکنان سپاه آذرشهر، با تبریک دهه امامت و ولایت با اشاره به آیات ابلاغ و تبلیغ در قرآن کریم بیان کرد: پیامبر(ص) ۲۳ سال نبوت خود را با مشکلات فراوان، تحریم ها، گرسنگی و ... سپری کرد تا دین خدا زنده بماند ولی خداوند، رسالت پیامبر اسلام(ص) را در صورت بیان نکردن پیام غدیر هدر رفته دانست.

وی اهمیت  انتخابات را به اندازه اهمیت اسلام عنوان و اظهار کرد: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده اند که حفظ دین اسلام با همه قوانینش، با حضور مردم در صحنه ها شکل می گیرد لذا در تلاش هستند مردم را نسبت به دین اسلام، نظام و حضور در پای صندوق های رای دلسرد کنند.

حجت الاسلام امینی با اشاره به ویژگی ها و معیارهای رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی گفت: حفظ منافع ملی یکی از شاخصه های رئیس جمهور تراز است که  باید هم در حوزه  داخلی و  هم حوزه خارجی، منافع کشور و مردم را حفظ کند.

این مقام مسئول با اشاره به دستاوردهای دولیت شهید رئیسی گفت: ریل گذاری هایی که در دولت شهید رئیسی انجام شده و اقداماتی که دولت شهید رئیسی شروع کرده است از جمله عضویت در شانگهای، بریکس، اکو و ... باید ادامه یابد و گرنه خسارات جبران ناپذیر و گرانباری متحمل کشور می شود.

وی در پایان از کلیه کارکنان خواست با همت و تلاش مضاعف، نقش خود را در برگزاری انتخابات پرشور، با روشنگری و بیان شاخص ها نسبت به حضور حداکثری مردم  پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح خوب ایفا کنند و وحدت و یکپارچگی خود را به دشمنان نشان دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار