خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

خروجی صندوق آرا، رئیس جمهور کشور است

خروجی صندوق آرا، رئیس جمهور کشور است
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: در هشتم تیر ماه مطالبه و درخواست‌های خودمان را پای صندوق آرا به کاندیداها اعلام و آنها را پاسخگو کنیم؛ خروجی صندوق آرا، رئیس جمهور کشور است.
کد خبر: ۹۶۰۸۵۳۵
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

قزوین_ به گزارش بسیج؛ مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و یادواره شهدای اصناف شهرستان البرز با حضور سردار رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، مسئولان شهری و اقشار مختلف مردم برگزار شد. 

سردار رفیعی آتانی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیرخم گفت: در دو عید قربان و غدیر خم تکلیف امت اسلام معلوم می‌شود تا وقتی که نفسمان و تسلیم بودن را در برابر خداوند متعال در عمل اثبات نکنیم حتماً غدیر در برکه خواهد ماند؛ این را در ۱۴۰۰ سال دیده ایم و غصه آن قصه ما شده است.

وی ادامه داد: اینکه چرا این ماجرا در برکه غدیر مانده به خاطر آن است که اگر قربانی ها، عید قربان بودند غدیر در برکه نمی‌ماند؛ ما ملت متفاوتی هستیم و ملت ایران تحقق این دو عید را در عمل ۴۶ ساله خود نشان داده است. آن روزی که قرار بود امام بزرگمان را همراهی کنند حقیقتاً همراهی نمودند و روزی که قرار بود با اجتماعشان امام را پشتیبانی کنند در کف میدان ماندند و جمهوری اسلامی ایران را به وجود آوردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: ملت ایران تفسیر حقیقی عید قربان و غدیر است؛ مسلمانان عالم بعد از ۷۶ سال غصه فلسطین به این ماجرای قربان و غدیر ایران و شیعیان ایمان آوردند؛ صرف قربانی راه نجات نخواهد بود؛ در مکتب امامت و ولایت سرانجام پیروز ملت ایران است و ما آن را به دنیا نشان داده‌ایم.

وی افزود: شهدای اصناف و بازار کشورمان به ویژه در قزوین یکی از مصادیق بارز همراهی با امام راحل هستند. وقتی به کشورمان حمله شد خیلی‌ها عنوان می‌کردند که توان مقابله با صدام و آمریکا را نداریم، ملت عزیز ایران به میدان آمده و نشان دادند که ملت متفاوتی هستند و در یک روز از استان قزوین ۱۵۰۰ کامیون کمک به جبهه فرستادند که در دنیا بی سابقه است.

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: تجلیل از شهدای اصناف و بازاریان شعاری نیست؛ ما یک قطعه نورانی از تاریخ را در دستانمان گرفته و به دنیا نشان می‌دهیم. این میدان بازی انتخابات نیست این میدان بازی شعور ملت ایران و قله‌های روشن مردم است؛ شهدای اصناف با مال و جانشان به میدان آمدند و این امر تنها مختص به دفاع مقدس نبود آنها همراه سپاه و بسیج در همه روزهای سخت در کنار مردم بودند و مردم مومن قزوین با فهم درست دینی نقش‌های خودشان را برجسته کردند و در صحنه‌های مختلف این برجستگی دیده می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به انتخابات پیش رو در هشتم تیر ماه گفت: در سخنانم دنبال مصادیق و فلان شخص نیستم؛ بلکه عرایضم ناظر بر صحنه جهانی ست که امروز دشمن در آن به ایفای نقش خودش مشغول است. از دشمن جز دشمنی توقعی نداریم بلکه ما باید نقش خودمان را به خوبی انجام دهیم همانطور که در ۴۶ سال نقش خود را به درستی ایفا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی خطوط قرمزش اصول انقلاب، مقام معظم رهبری و مردم بود و می‌ گفت:" هنگامی که می‌خواهید کسی را مسئول انتخاب کنید مسئولی را انتخاب نمایید که قدرت اداره بحران را داشته باشد، شجاع بوده و دشمن را بشناسد."

فرمانده ارشد نظامی استان بیان کرد: عملیات وعده صادق زبان خیلی‌ها را نرم کرد؛ سراسیمه برای برقراری ارتباط و گفتگو می‌آیند و خواهند آمد؛ آنهایی که برای جزایر سه گانه ما بیانیه صادر می‌کردند و در ادبیات و اسناد وزارت خارجه‌شان خلیج عربی می‌نوشتند با موشک‌های شما که به سرزمین‌های اشغالی اصابت کرد، در اولین سند وزارت خارجه‌شان «خلیج فارسی» را به کار بردند و نشان داده که می‌شود با قدرت حقمان را بگیریم و در میدان رقابت و مسابقه باید فنون را بلد باشیم.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها در اکثر دنیا مردم را دعوت به مشارکت می‌کنند؛ تنها جایی که می‌گویند شرکت نکنید؛ ایران است چون برای آمدن شما نگران هستند چون روزی که شما به صحنه بیایید آنها را ناکام خواهید گذاشت؛ ناکامی آنها به صحنه آمدن شماست و همه ابزار و ظرفیت دنیا را بسیج کرده‌اند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند؛ زیرا نقش اتحاد و همدلی شما را بارها دیده‌اند.

وی افزود: در ماجرای انتقام شهید حاج قاسم سلیمانی همه اندیشکده‌های آمریکایی با کمک ائتلاف غربی‌ها به ترامپ می‌گفتند که اگر شهید قاسم سلیمانی را ترور کنید، اتفاقی نمی‌افتد و انتقامی صورت نمی‌گیرد و صد در صد به این یقین رسیده بودند؛ اما استقبال از پیکر حاج قاسم سلیمانی و بدرقه باشکوه مردمی در تشییع پیکر این شهید عزیز هزاران موشک شد و ترامپ را پشیمان کرد و این به خاطر رستاخیز عظیم مردم در تجلیل از سربازشان بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: حضور حداکثری شما همان موشکی است که در آن شب رصد می‌کردید و از فرماندهان نظامی خود جلوتر بودید؛ به گفته سردار سلامی "هر جا که شیپور جنگ در کشوری نواخته شود و گلوله‌ای شلیک شود مردم به پناهگاه‌ها می‌روند؛ اما ملت ایران به خیابان آمده و در خیابان‌ها جشن اقتدار گرفتند چون این مردم ملتی شکست ناپذیرند.

سردار رفیعی آتانی در پایان عنوان کرد: در هشتم تیر ماه مطالبه و درخواست‌های خودمان را پای صندوق آرا به کاندیداها اعلام و آنها را پاسخگو کنیم؛ خروجی صندوق آرا، رئیس جمهور کشور است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار