خبرهای داغ:
سرهنگ حسام طاهر:

مشارکت بالا در انتخابات موجب مشروعیت و مقبولیت نظام و تحقق منافع ملی می‌شود

همدان-مسئول سازمان بسيج اصناف وفعالان اقتصادی استان همدان باتاکید بر اهمیت مشارکت بالا در انتخابات گفت:این امر باعث افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام، قدرت چانه زنی در سیاست‌های بین المللی وتحقق منافع ملی خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۶۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱
مشارکت بالا در انتخابات موجب مشروعیت و مقبولیت نظام و تحقق منافع ملی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ جعفر حسام طاهر در اجلاسیه اتاق اصناف مرکز همدان اظهار کرد: نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی نقش کلیدی و اثرگذار بوده و در طول تاريخ انقلاب، هرجا که کشور و مردم ما نیاز داشتند اصناف و بازاریان ما در خط مقدم بودند.

وی افزود: در روز ۸ تیرماه نیز شاهد یک حضور همه جانبه، به ویژه با حضور خانواده بزرگ اصناف و بازاریان، برای یک انتخابات باشکوه و دشمن شکن خواهیم بود.

مسئول سازمان بسيج اصناف وفعالان اقتصادی استان همدان اظهار کرد: اصناف کشور از سال ۴۳ با همراهی امام خمینی(ره) و همچنین باحضور در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم ۱۱ هزار شهید در سطح کشور نقش خود را در پیروزی انقلاب ایفا کردند.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری گفت: این امر باعث بالا رفتن مشروعیت و مقبولیت نظام، افزایش قدرت چانه زنی در سیاست‌های بین المللی و تحقق منافع ملی خواهد شد.

حسام طاهر افزود: مردم ایران اسلامی، به ویژه جامعه بزرگ اصناف و بازاریان بار دیگر با عمل به وظیفه شرعی و قانونی خود، افتخاری دیگر را برای کشور به ثبت خواهند رساند و به جهانیان نشان خواهند داد که ایران کشوری مهم و تاثیرگذار در جهان است.

وی از جامعه بزرگ اصناف و بازاریان استان همدان دعوت کرد با حضور در پای صندوق‌های رای انتخابات ریاست جمهوری، در تعیین سرنوشت کشورمان اثرگذار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار