دستگاه‌های اجرایی باید الگوی رعایت عفاف و حجاب باشند

رئیس شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر فرمانداری فریمان گفت: دستگاه‌های اجرایی باید الگوی رعایت عفاف و حجاب باشند تا این فرهنگ در سطح عمومی جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۹۶۱۲۷۴۳
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷


به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، حمید اکبری هم‌زمان با هفته عفاف و حجاب در جلسه‌ای که با همین موضوع برگزار شد اظهار کرد: باید مرحله اول اجرای قانون عفاف و حجاب از دستگاه‌های دولتی آغاز شود تا در مراحل بعد همه جامعه را در بر گیرد.

 وی افزود: شاخصه‌های عفاف و حجاب به‌تمامی ادارات و نهادها ابلاغ شده و ازاین‌پس برای عدم اجرای قانون توجیهی پذیرفته نیست و باید مسئولان هر نهاد، اجرای آن را به مجموعه دخیل در اداره ابلاغ و بر اجرای آن نظارت کنند.

 در ادامه این جلسه سرهنگ دوم پاسدار ابوالفضل زیدانلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و سیدهادی شمس؛ دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و همچنین بزرگداشت ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب را تشریح و بر همکاری سایر اعضا برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تأکید کردند.

 گفتنی است، در این جلسه باتوجه‌به گرامیداشت ۲۱ تیرماه سالروز واقعه مسجد گوهرشاد (قیام مردمی در دفاع از حجاب)، به‌منظور پاسداشت عفاف و حجاب، مقرر شد راهپیمایی و تجمع مدافعان حجاب در بعدازظهر پنجشنبه ۲۱ تیرماه با حضور مردم انقلابی در فریمان برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها