مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

هیات های مذهبی بانوان اردبیل ظرفیتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:هیات های مذهبی بانوان با فعالیت فرهنگی، فکری واعتقادی ظرفیت قابل اتکایی برای مقابله باآسیب‌های اجتماعی است و اعضای این تشکل‌ها باید برای اثرگذاری بیشتر درجامعه تلاش کنند.
کد خبر: ۹۶۱۳۱۷۵
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸

هیات های مذهبی بانوان اردبیل ظرفیتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش بسیج از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده روز جمعه در نشست هم اندیشی مادران مقاومت، ویژه مسئولان هیات های مذهبی بانوان اردبیل اظهار کرد: هدف عمده در حوزه فرهنگی و تبلیغی بانوان، ارتقای کیفی برنامه‌های هیات های مذهبی است.

وی افزود: شبکه تبلیغی هیات های مذهبی بانوان باید بیش از پیش در راستای توانمندسازی و بصیرت افزایی بانوان بویژه دختران نوجوان و جوان به ایفای نقش بپردازد.

او هیات های مذهبی را محور جریان فرهنگی در جامعه عنوان کرد و افزود: شناخت اولویت‌ها و تلاش برای تقویت فکری و فرهنگی بانوان باید توسط هیات های مذهبی صورت گیرد.

جعفرزاده با اشاره به برخی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه خاطرنشان کرد: اعتیاد، طلاق، مد و مدپرستی، عدم اعتقاد صحیح به اصول و ارزش های دینی در برخی افراد از مسائل مهم حوزه بانوان است که باید در برنامه ریزی فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به راهکارهای مهم در اثرگذاری تبلیغ دینی اشاره کرد و افزود: ارائه محتوای مناسب و مورد نیاز مخاطب، آراستگی ظاهری و برخورد ملایمت آمیز از مهم ترین راهکارهای اثربخشی فعالیت مسئولان هیات های مذهبی بانوان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این نشست تبیینی، هریک از مسئولان هیات های مذهبی بانوان با ارائه گزارش اجمالی از فعالیت‌های خود به ارائه نظرات، پیشنهادات و تجارب خود در حوزه بانوان پرداختند.

در پایان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تقدیر از فعالیت‌های اعظم قاسمی رئیس سابق شورای هیات های مذهبی بانوان اردبیل، رویا گله‌دار را به عنوان رئیس جدید شورای هیات‌های مذهبی بانوان اردبیل معرفی کرد.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است و هیات ها و تشکل‌های مذهبی متعددی در مرکز و شهرستان‌های استان زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل فعالیت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار