مثبت سوژه/الگو محوری؛

اتفاقات فلسطین دل هر آزاده‌ای را بدرد می آورد

امیر آزادروستا شاعر و هنرمند ساوجبلاغی ضمن سرودن شعری در رثای شهید مقاومت، شهید اسماعیل هنیه، گفت: سکوت در این برهه تاریخی، همنوایی با دشمن است.
کد خبر: ۹۶۱۳۳۰۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، امیر آزادروستا، شاعر، نویسنده، صداپیشه، کارگردان و بازیگر تئاتر که از ۱۵ سالگی سرودن شعر در مراثی و مناقب اهل‌بیت علیهم‌السلام را شروع کرده است، گفت: علاقه‌ای که به جبهه انقلاب و جریان مقاومت داشته و دارم باعث شده در برهه‌های مختلف و همزمان با حوادث، به ایران اسلامی و جبهه مقاومت ادای دین کنم.

 

سکوت در این برهه تاریخی همنوایی با دشمن است

وی افزود: اتفاقاتی که این روزها در فلسطین و لبنان در حال وقوع است، دل هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد و هر کسی که اندکی وجدان داشته باشد، از این جنایات رژیم منحوس صهیونیستی نمی‌تواند عبور کند و سکوت اختیار کند.

این هنرمند ساوجبلاغی ادامه داد: این روزها وقتی هزاران کودک و زن و مرد فلسطینی به فجیع‌ترین شکل به شهادت می‌رسند، سکوت دراین برهه تاریخی همانند همنوایی با دشمن است.

آزادروستا با اشاره به اینکه شهید اسماعیل هنیه، مصداق بارز بزرگانی است که آنچه را در اختیار داشتند در راه آرمان‌های ارزشمند خود فدا کرده‌اند، افزود: این شهید در گفتگو با مقام معظم رهبری، عنوان کرده بودند که رژیم صهیونیستی، ۶۰ نفر از اعضای خانواده‌اش را در مسیر آرمان فلسطین به شهادت رسانده‌اند و شهادتش همزمان با تحلیف ریاست جمهوری در ایران که از مصادیق مردم‌سالاری دینی در ایران است اتفاق افتاد، آن همزمانی که شهید هنیه مهمان کشورمان بودند و این حادثه دل انسان را به درد می آورد.

وی یادآور شد: بنده هم سعی کردم همراه با مردم قدرشناس ایران اسلامی که در تشییع اش شرکت کردند، ادای دین‌ کنم و فضای شعری بنده توام با حماسه‌ایست که مطمئنا سرداران نظامی ما برای انتقام خون این شهید رقم خواهند زد.

در ادامه سروده‌ی این شاعر ساوجبلاغی را می‌خوانید:

گِل بگیرید آن دهان یاوه گویان یهود

باز هم نیمه شب، این خبر تکرار شد

باز هم یک خبر، بر جان‌مان آوار شد

داغ مهمان عزیزی بر قلوب ما نشست

دست صهیون، قلب عالم را شکست

از تبار بت‌شکن‌ها نامش اسماعیل بود

آرزویش صلح دنیا، محو اسرائیل بود

از دیار غزه و آن کودکان غرق خون

خنده بر لب داشت، دریایی غم درون

گرچه بر داغش نباشد هیچ‌ مرهم، التیام

دست شیران وطن، بر ماشه‌های انتقام

انتقام این شهید آن کودکان غزه را

باید از بنیان درآورد این علف‌های هرزه را

گل بگیرید آن دهان یاوه گویان یهود

یادشان آرید باز، آن قصه قوم ثمود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار