مثبت سوژه/ عرصه محوری؛

وام سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز باعث شد تا بزرگ بیاندیشیم/ تنور گازی ما نمونه مشابه ایرانی و خارجی ندارد

ابوالفضل بی آبی و حسام فرامرزی دو صنعت کار البرزی هستند که با تسهیلات  سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز، موفق به راه اندازی کارگاه خود شده اند و فعالیت خود را رونق دادند.
کد خبر: ۹۶۱۴۰۳۵
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲

ابوالفضل بی آبی صنعت کار محمد شهری در همین زمینه در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از البرز اظهار داشت: جهت خرید مواد اولیه و تجهیز کارگاه نیازمند سرمایه اولیه بودیم، تا اینکه با بهره گیری از تسهیلات اشتغالزایی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز و تلاش و پشتکار موفق به راه اندازی خط تولید و قبول سفارش شدیم.

وام سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز باعث شد تا بزرگ بیاندیشیم/ تنور گازی ما نمونه مشابه ایرانی و خارجی ندارد

وی با بیان اینکه در کمتر از یک‌سال موفق به تولید و تحویل ۵۰۰ دینام شدیم، افزود: با وام سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز، برای ۲ نفر به صورت مستقیم و ۶ نفر به صورت غیر مستقیم فرصت اشتغال ایجاد کردیم و در کمتر از یک‌سال با تحویل سفارش ها چهارصد میلیون تومان سود کردیم.

این کارآفرین با اشاره به اینکه در حال تولید یک نمونه تنور گازی کم نظیر هستیم که مشابه ایرانی و خارجی ندارد، خاطر نشان کرد: امیدواریم که راهی که با حمایت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز آغاز شد، منجر به تولید کالای با کیفیت ایرانی و صادرات به کشورهای گوناگون شود و پرچم تولید و اشتغال کشور را در کشورهای گوناگون به اهتزاز درآورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار