خبرهای داغ:
به همت گردان 124امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

برپایی ایستگاه صلواتی در روزهای گرم محرم توسط بسیجیان در خمینی شهر

در ایام حزن و اندوه سومین پیشوای امامت و ولایت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) برپایی ایستگاه صلواتی در این روزهای گرم تابستان و مصادف با ایام محرم همراه با پذیرایی به همت بسیجیان و پایوران گردان 124امام حسین(علیه السلام) در خمینی شهر بر پا شد.
کد خبر: ۹۶۱۴۷۹۳
|
۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزای بسیج از لشکر 14امام حسین(علیه السلام)،  در راستای همکاری گردان 124امام  حسین(علیه السلام) با پایگاه بسیج علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) خمینی شهر ایستگاه صلواتی به مناسبت ایام محرم،  با حضور پایوران و بسیجیان گردان 124امام حسین (علیه السلام) در خمینی شهر برگزار گردید.

فرمانده گردان 124 امام حسین (علیه السلام) ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه سومین پیشوای امامت و ولایت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) گفت: تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت امام حسین(علیه السلام) کانون دعا و قرآن و نیایش است، کسی که خداوند شفا را در تربت پاک او قرار داد.

وی در ادامه افزود؛ دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را عهده‌دار بشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار