خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

همان روز اول شناختمت...

همدان-داستان جوانی که برای پرورش قارچ به بسیج سازندگی مراجعه کرد اما مجذوب اخلاق و سعه صدر آقا سید شد.
کد خبر: ۹۶۱۵۳۰۲
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
همان روز اول شناختمت...

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، با تحقیقاتی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم تولید قارچ سود خوبی دارد و من هم می‌توانم از عهده کارهای آن بر بیایم، بنابراین تصمیم گرفتم تولیدی قارچ بزنم.

اطلاع یافتم بسیج سازندگی به جوانان و افراد جویای کار وام‌های اشتغالزایی پرداخت می‌کند، به آنجا مراجعه کردم، با پرس‌وجویی که انجام دادم، گفتند مسئول اعطای وام‌ها آقاسید است، پیش او رفتم و درخواست وام کردم و سید نیز با آغوش باز از من استقبال کرد و با راهنمایی‌ها و کمک‌هایی که ایشان انجام داد در کمترین زمان وام اشتغال‌زایی را دریافت کردم و شروع به تولید قارچ کردم.

طولی نکشید که به موفقیت‌های خوبی در این عرصه نیز رسیدم، بعد از مدتی پیش سید رفتم و به ایشان عرض کردم سید جان به پاس زحماتی که در حق من کردی، من اینجا هستم تا هر خواسته‌ای داشته باشی عملی کنم.

سید به من گفت: بنده هر کاری کرده‌ام در راستای وظیفه‌ام بوده و هیچ توقعی ندارم.

با اصرارهایی که داشتم، سید گفت: تنها یک درخواست دارم، اینکه کمی بصیرت و آگاهی خود را نسبت به مسائل جامعه افزایش دهی، تا دوست و دشمن خود را به درستی بشناسی، تا در بزنگاه‌ها درست تصمیم بگیری، تا در اغتشاشات سنگ به بسیجیان و پاسداران پرتاب نکنی، تازه فهمیدم سید چه می‌گوید.

گفتم: آقا سید مرا شناخته بودی؟

گفت: همان روز اول شناختمت.

بسیار خجل شدم و از کاری که در اغتشاشات اخیر «زن، زندگی، آزادی» کرده بودم ناراحت شدم، سید یکی از همان کسانی بود که در اغتشاشات سنگ به او پرتاب می‌کردم، عذرخواهی کردم، سید هم پذیرفت.

سید اکنون یکی از دوستان خوب و نزدیک من است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار