نقش شهید ایمانی نسب در دوران جنگ چشمگیر است

عضو موسسه سیره تفحص شهدا قم در سرخه به نقل از شهید زین الدین گفت: اگر 10 نفر مثل ایمانی نسب داشتم تا قلب بغداد پیش می رفتم.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۵۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با پنجم مردادماه، سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، یادواره شهید نوروزعلی ایمانی نسب و 34 شهید پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه با سخنرانی سیدمحمد میرعلی اکبریعضو موسسه سیره تفحص شهدا قم با مداحی عباس پیوندی و اجرای گروه سرود شهرستانی آسمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جمع مردم ولایت مدار و شهیدپرور سرخه در محله کلان برگزار شد.

میرعلی اکبری در جمع مردم شهیدپرور با بیان اینکه در محفلی نشسته ایم از سرخه تا مرصاد و از مرصاد تا ظهور حجت بن الحسن اتفاقاتی می افتد، اظهار کرد: می خواهیم نگاه دشمن و نگاه خودمان را نسبت به این یادواره های شهدا بررسی کنیم. مایکل برانت شخص اول صهیونیستی الاصل می گوید: اگر می خواهید ایران اسلامی را زمین گیر کنید، یک راه بیش تر ندارید، یاد و خاطره شهدا و تمام کسانی که پای جنگ عقیده ایستاده اند، را از بین ببرید، چراکه در یاد و خاطره شهدا، مبانی حجت بن الحسن الگویش مادرش می شود، جنس زن، جنس شما با ولایت تا شهادت.

او افزود: هنری کسینجر می گوید: ما توده ها و جهان سوم را به سمتی خواهیم برد که مردم به جای آرمان خواهی که «لااله الاالله، محمد رسول الله و علی ولی الله» شعار خاکریز رزمندگان مرصاد و ایمانی نسب ها باشد، دغدغه آن ها را آب، نان، برق و گاز خواهیم کرد، تا این دغدغه باشد، جنگ ما پیروزشدنی است.

عضو موسسه سیره تفحص شهدا قم در ادامه اضافه کرد: منافقین از جنس زن و مرد وارد می شوند، عملیاتی که افتخارش ایمانی نسب ها می شود، 59 تا 67 شهید با کمی اختلاف از شهدای استان سمنان هستند. آیا تاکنون شنیده اید میزان حمایت آمریکا از منافقین تا چه اندازه بوده است؟ مروین دایملی نماینده کنگره آمریکا در اجتماع مجاهدین خلق در سال 67 می گوید: نباید دست از تلاش کشید، مطمئن باشید با کمی صبر و تلاش به مهران و تهران خواهیم رفت. علی سنگری از اعضای مجاهدین خلق می گوید: فرودگاه واشنگتن آمریکا پیش از عملیات فروغ جاویدان به مدت سه روز برای انتقال نیروها در دست ما بوده است.

میرعلی اکبری تصریح کرد: در این برنامه خط به خط، میدان به میدان پیش می رویم و گره های شهدایی شهید ایمانی نسب را عنوان خواهم کرد. شهید ایمانی نسب از زمان ساواک وارد میدان می شود و در دوران جنگ وارد لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) و شهید مهدی زین الدین در مورد این شهید می گوید: با وجود نیروهایی مثل نوروز ایمانی نسب، خیال ما در جبهه ها راحت خواهد شد، من اگر 10 نفر مثل ایمانی نسب داشتم تا قلب بغداد را می گرفتم.

او خاطرنشان کرد: در وصیت نامه شهید ایمانی نسب آمده است: بجنگیم و کاخ های ستم را یکی پس از دیگری ویران کنیم که پیروزی با شهادت و تا زمانی که فقط و فقط برای خدا و اسلام می جنگیم، پیروزی از ما خواهد بود.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار