از برپایی مراسم عزاداری تا سفیدکاری جهادگران در سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) از برپایی مراسم عزاداری حسینی همراه با سفیدکاری حسینیه روستا به همت جهادگران همیشه در صحنه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۶۳
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای اجرای برنامه های ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه و روستاهای آن و همزمان با ماه محرم الحرام، اقامه نماز جماعت همراه با عزاداری حسینی در دهه دوم محرم در حسینیه روستای عبدالله آباد با همکاری پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

اکبر رهایی از بسیجیان این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم عزاداری محرم از دهه اول آغاز و در دهه دوم نیز ادامه دارد، این مراسم در این هفته با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدوس در حسینیه روستا برگزار و جهادگران بسیج ضمن پخت غذا در آشپزخانه حسینیه ابوالفضل العباس (ع) با اطعام حسینی از عزاداران پذیرایی کردند.

او افزود: همچنین در راستای برپایی مراسم های عزاداری حسینی، در جهت رفع موانع و مشکلات تبادل نظر بین اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) و هیئت امنای روستا انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) با اشاره به برپایی گشت محله محور بسیج در روستا در غالب یک تیم با هدف برقراری امنیت در روستا گفت: سفیدکاری سقف مسجد صاحب الزمان (عج) روستا به همت جهادگران بسیجی سنگرسازان بی سنگر انجام گرفت.

گفتنی است حلقه صالحین نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین طاهریان با موضوع تبیین حزب شیطان و حزب الله تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار