حلقه صالحین بسیجیان سرخه در بوستان سلامت برگزار شد

عضو هیئت ام البنین (س) مسجد امام حسن مجتبی (ع) از برپایی ویژه برنامه بوستان سلامت همراه با برنامه های متنوع و حلقات صالحین در بوستان 8 شهریور خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۶۹
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمام با دهه دوم ماه محرم و در راستای برنامه های محله محور با محوریت مسجد، محفل انس با قرآن کریم بعد از نماز مغرب و عشا به همت مجمع امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

سمیه ادهم از عضو هیئت ام البنین (س) مسجد امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: محفل انس با قرآن هر هفته جمعه ها با حضور نوجوانان و جوانان در مسجد برگزار و این هفته همزمان با پنجم مرداد، مراسم بزرگداشت عملیات مرصاد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین احسانی همراه با قرائت دعای کمیل در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

او افزود: در راستای اجرایی طرح تابستانه بوستان سلامت، آماده سازی غذا جهت پذیرایی از مهمانان شرکت کنند در این برنامه توسط گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد انجام شد.

عضو هیئت ام البنین (س) مسجد امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: همچنین در این بوستان حلقه شهید کریم طاهریان با حضور نوجوانان بسیجی تشکیل شد.

گفتنی است همزمان با برپایی حسینیه کودک در ایام محرم، نشست بسيجيان به منظور بیان نقاط قوت و ضعف همچنین در جهت برنامه ریزی برای ایستگاه کودکان در یادواره شهدای روستای اروانه توسط پايگاه نرجس خاتون (س) این روستا برپا و اعضا حول محور نظرات و پیشنهادات خود را عنوان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار