خبرهای داغ:
رئیس حج و زیارت فارس خبر داد:

ثبت نام ۴۱۰۰۰ نفر از فارس برای پیاده‌روی

رئیس حج و زیارت استان فارس از ثبت‌نام بیش از ۴۱ هزار نفر تا صبح امروز برای پیاده‌روی اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۶۱
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، علیرضا زینلی رئیس حج و زیارت استان فارس با تاکید بر اینکه برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین باید در سایت سماح ثبت نام شود، اظهار داشت: تا صبح امروز بیش از 41 هزار نفر در استان فارس برای شرکت در اربعین حسینی ثبت‌نام کردند.  

وی درباره ثبت‌نام نیز گفت: مردم یا به صورت مستقیم به سایت سماح مراجعه و نام‌نویسی کنند یا از طریق دفاتر مجاز زیارتی که نام و آدرس آنها در سایت حج و زیارت استان درج شده، اقدام کنند.  

رئیس حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه مردم باید توجه داشته باشند که گذرنامه آن‌ها بایستی 3 ماه اعتبار برای ثبت نام در سایت سماح داشته باشد، تاکید کرد که مردم مراقب سودجویی کلاهبردارانی باشند.  

رئیس سازمان حج و زیارت استان فارس همچنین درباره مهلت ثبت نام نیز گفت: تا روز‌های نزدیک به اربعین فرصت برای ثبت نام است، اما متقاضیان باید به گونه‌ای زمان را مدیریت کنند که برای سفر و رفت و برگشتشان مشکلی پیش نیاید.  

زینلی همچنین درباره فراهم کردن شرایط از جمله ارز مورد نیاز زائران اظهار داشت: زائران طبق آنچه در سایت سماح ذکر شده برای دریافت ارز اقدام کنند و این امر را به لحظات آخر موکول نکنند.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار