خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مغیثی:

رژیم جعلی صهیونیستی پاسخی سخت و محکم دریافت می‌کند/ رسالت خبرنگاری بسیار سنگین است

 همدان-امام‌ جمعه نهاوند گفت: رژیم جعلی صهیونیستی از ایران پاسخی سخت و محکم و در خور شأن دریافت می‌کند.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۲۱
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱

رژیم جعلی صهیونیستی پاسخی سخت و محکم دریافت می‌کند/ رسالت خبرنگاری بسیار سنگین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در دیدار جمعی از اهالی رسانه شهرستان نهاوند به مناسبت فرا رسیدن هفته خبرنگار و شهادت اسماعیل هنیه ضمن تبریک این هفته به اصحاب رسانه و خبرنگاران نهاوند اظهار کرد: دو روز پیش رژیم کودک‌کش اسرائیل دست به کار خطرناکی زد و دکتر اسماعیل  هنیه را که به دعوت رسمی جمهوری اسلامی برای  شرکت در مراسم سوگند ریاست جمهوری به ایران آمد و میهمان ما بود، ترور کرد و بار دیگر ذات کثیف و جنایت‌کار خود را برای جهانیان  نمایان‌تر کرد.

وی افزود: این بدعت و رسم خیلی خطرناکی است که اسرائیل غاصب پایه‌گذار آن است و میهمان و نماینده رسمی کشور فلسطین را در حین استراحت در اقامتگاهش به شهادت می‌رساند.

امام ‌جمعه نهاوند بیان کرد: همین رژیم جعلی چند ماه پیش نیز به دیپلمات‌های ایرانی در کنسولگری سوریه حمله کرد و در حمله موشکی دلاورمردان سپاه اسلام جواب آن را گرفت.

وی گفت: سران رژیم صهیونیستی این بار اشتباه راهبردی کردند، دیگر خون جای خون است و باید تقاص و انتقام خون دکتر هنیه مظلوم را که میهمان ما بود، بدهند و غرش موشک و پهبادهای ما به زودی جواب آنها را می‌دهد.

مغیثی در ادامه افزود: رسانه‌های امروز باید تلاش کنند اخبار را مستند، واقعی و به‌دور از غرض‌ورزی و تحقیق کرده منتشر و مطالبه کنند تا حقی ضایع نشود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها هم باید مشکلات مردم را بگویند و آنها را پیگیری کنند و هم منافع نظام را مدنظر داشته باشند، بیان کرد: رعایت این مسائل رسالت خبرنگاری را بسیار سنگین کرده است.

امام ‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش به شهادت بیش از ۲۰۰ خبرنگار زن و مرد در غزه اشاره کرد و گفت: در کشور ما نیز تعداد زیادی از خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی در دوران دفاع مقدس و در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) در کنار رزمندگان جبهه مقاومت به شهادت رسیدند و دو شهید رسانه شهرستان نهاوند به نام‌های الله مراد نادری و رضا سوری در بین این شهدا هستند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تفاوتی بین کودک کشی و حمله به خبرنگاران رسانه‌ها و حمله به مکان دیپلماتیک نمی‌داند و همه را شهید می‌کند در این نوبت رزمندگان جبهه مقاومت باید این غده سرطانی را ریشه کن کنند.

امام جمعه نهاوند اظهار کرد: رژیم جعلی صهیونیستی از ایران پاسخی سخت و محکم و در خور شأن دریافت می‌کند.

گفتنی است؛ پس از این دیدار جمعی از اهالی رسانه نهاوند در آستانه روز خبرنگار با حضور در مقبره شهدای گمنام تپه ابوذر  با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های این سرافرازان تجدید بیعت کردند.

رژیم جعلی صهیونیستی پاسخی سخت و محکم دریافت می‌کند/ رسالت خبرنگاری بسیار سنگین است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار