خبرهای داغ:
‌انزجار‌ اصفهانی‌ها از ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه

مردم ولایت‌مدار اصفهان در پی شهادت ناجوانمردانه اسماعیل هنیه، این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

مردم ولایت‌مدار اصفهان در پی شهادت ناجوانمردانه اسماعیل هنیه، این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و گفتند رژیم منحوس صهیونیستی باید بداند که با این اقدامات نمی‌توانند روحیه مقاومت و جنگندگی ما را تضعیف کنند.
کد خبر: ۹۶۱۸۳۷۱
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مقاومت در مقابل ظلم نه تنها یک فریضه دینی، که یک عمل انسانی در قبال شرارت و جنایت است و شهادت و ریخته شدن خون سرداران، تنها سایر پویندگان این مسیر را مصمم می‌کند که چرا پیروزی حق، یک وعده الهی است.

خبر ترور ناجوانمردانه و شهادت اسماعیل هنیه، رهبر جبهه سیاسی حماس در خاک ایران، چهره پلید رژیم صفاک صهیونیستی را بیش از گذشته روشن ساخت و ثابت کرد که این رژیم کودک‌کش، در مسیر نابودی قرار گرفته است.

مردم ولایت‌مدار و متدین اصفهان نیز همراه با ملت بزرگ ایران و مردم مظلوم عزه از خبر شندین شهادت این مرد بزرگ جبهه مقاومت داغدار شدند و اقدام ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

یکی از جوانان اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره شهادت هنیه گفت: با شهادت ایشان مسیر مقاومت پرشورتر و با جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت؛ رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن هنیه خطای بزرگی مرتکب شد چرا که این اقدام موجب انسجام جامعه جهانی و کسانی که پشتیان انسانیت هستند، می‌شود.

یکی دیکر از جوانان اصفهانی شهادت رهبر سیاسی حماس را خبری تلخ خواند و گفت: رژیم منحوس صهیونیستی باید بداند که با این اقدامات نمی‌توانند روحیه مقاومت و جنگندگی ما را تضعیف کنند؛ ما پشتیبان نظام و رهبر معظم انقلاب هستیم و با شعار " مرگ بر اسرائیل " تمام اهداف‌مان را پیگیری می‌کنیم و جلوتر خواهیم رفت‌.

یکی دیگر از حاضران در گلستان شهدای اصفهان با اشاره به شهادت هنیه در خاک ایران گفت: ایشان مهمان ما بودند و مقام معظم رهبری نیز در پیام‌شان فرمودند که با عاملان این اقدام و دشمن برخورد سختی خواهیم داشت.

کاربران فضای مجازی نیز به خبر شهادت رهبر سیاسی حماس واکنش نشان دادند و معتقد هستند که رژیم منحوس صهیونیستی با این اقدام به دنبال تنفس مصنوعی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار