خبرهای داغ:

ضرورت انتقال فرهنگ جهاد و شهامت به نسل امروز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و ایثارگری های دوران پرافتخار دفاع مقدس را از ضروری دانست.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۰۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ پاسدار محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم و معزز شهدا، این هفته دیدار با محمد حمزه، داود شجاعی و علی اکبر صلواتی در شهرستان سرخه انجام شد.

سرهنگ ادهم در جمع این خانواده های معزز با اشاره به اینکه حدود سه سال است که توفیق حضور و دیدار با رزمندگان و ایثارگران نصیب ما شده است، اظهار کرد: این دیدارها با هدف قدردانی از زحمات همه دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت و تمام کسانی که افتخار حضور در این عرصه پرخطر و مقدس داشته اند، انجام می شود.

او افزود: یادآوری و گرامیداشت آن دوران شکوهمند و پرافتخار، دورانی که به تعبیر بنده شاید دیگر در تاریخ ایران تکرار نشود. آن دورانی که ما در کتاب ها خوانده ایم و شما در آن میدان حضور داشته اید و آن صفا، خلوص، یکرنگی ها، ایثار، فداکاری ها را دیده اید که انصافاً در تاریخ ایران بی نظیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با اشاره به اهمیت انتقال این فرهنگ جهاد و شهامت به نسل امروز بیان داشت: انتقال آن وقایع و از خودگذشتگی های دلاورمردان، ایثار در راه ملت، مردم و آرمان ها به نسل های آینده و جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه از دیگر اهداف ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار