خبرهای داغ:
سردار سلیمانی:

بسیج یک بازوی قوی برای همه دستگاه‌های خدمت‌رسان کشور محسوب می‌شود/ اعتقاد ما بر این است که در روند مبارزه با مواد مخدر، مقوله «پیشگیری» مقدم بر سایر امور است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در هر عرصه‌ای که ملت ایران نیاز به حضور بسیج داشته باشد، بسیج با اقدام به موقع، بابصیرت و مخلصانه به میدان خواهد آمد و‌ بدون مزد و منت، مسئولیت بر عهده می‌گیرد. 
کد خبر: ۹۶۱۹۱۰۴
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، عصر امروز دوشنبه (۱۵ مرداد) نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان بسیج مستضعفین و ستاد مبارزه با مواد مخدر در سه حوزه پیشگیری، درمان و صیانت، با حضور سردار «سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین و «مومنی» دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد. 

سردار سلیمانی طی سخنانی در این نشست، اظهار کرد: امام خامنه‌ای در پایان سال ۱۳۹۹ زمانی که سند راهبردی اعتلای بسیج را ابلاغ فرمودند، تصریح کردند که «بسیج، پاره تن مردم است و هیچ‌گاه نباید مصلحت مردم را فراموش کنیم»؛ بسیج در سراسر کشور دارای ظرفیت‌های فراوانی است و به عنوان بزرگترین تشکیلات مردمی که برآمده از اراده ملت انقلابی و بزرگ ایران است، در خدمت آرمان‌های ملت ایران و انقلاب اسلامی می‌باشد. 

وی افزود: در هر عرصه‌ای که ملت ایران نیاز به حضور بسیج داشته باشد، بسیج با اقدام به موقع، بابصیرت و مخلصانه به میدان خواهد آمد و‌ بدون مزد و منت، مسئولیت بر عهده می‌گیرد. 

سردار سلیمانی گفت: پس از توافق سال ۱۳۹۷ بسیج و ستاد مبارزه با مواد مخدر، شاهد بودیم که بسیج بلافاصله تعهدات خود را عملیاتی کرد و مراکزی که بسیج در راستای آن توافق تشکیل داد، هوشمندانه و با رعایت همه استاندارها و همچنین تحت نظر اطباء و پزشکان و با تایید دستگاه‌های مسئول، در‌ راستای بازپروری افراد مبتلا به اعتیاد و بازگشت آنها به جامعه، اقدامات قابل توجهی را انجام داد. 

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج یک بازوی قوی برای همه دستگاه‌های خدمت‌رسان کشور محسوب می‌شود، گفت: همه نهادها و دستگاه‌های خدمت‌رسان در مواقعی که بخواهند خدمات‌شان به جامعه امتداد مردمی داشته باشد، می‌توانند بر روی توانایی بسیج حساب ویژه‌ای باز کنند؛ همانند دوران کرونا که بسیج در کنار وزارت بهداشت قرار گرفت و در چهارچوب طرح شهید سلیمانی، به روند مبارزه با کرونا، امتداد مردمی بخشید. 

وی تاکید کرد: ما در بسیج باور داریم که در میدان مبارزه با مواد مخدر نیز می‌توانیم به گرفتاران مواد مخدر و افرادی که از این ناحیه آسیب دیده‌اند، با همکاری خانواده‌های مبتلایان، خیرین و سایر دستگاه‌ها کمک‌رسانی کنیم. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اعتقاد ما بر این است که در روند مبارزه با مواد مخدر، مقوله «پیشگیری» مقدم بر سایر امور است، گفت: بسیج به منظور تحقق پیشگیری از ابتلای افراد به اعتیاد مواد مخدر، از همه ظرفیت‌های ممکن در حوزه‌هایی نظیر آموزش، توانمندسازی و آگاهی‌بخشی استفاده خواهد کرد. 

سردار سلیمانی با بیان اینکه ما وقتی یک آسیبی را در جامعه می‌بینیم باید نسبت به آن حساس باشیم و در قبال آن احساس مسئولیت کنیم، گفت: بسیج با استفاده از طرح‌های کم‌هزینه مردم‌پایه، در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام برخواهد داشت. 

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج مستضعفین با تمام توان خود روند آگاهی‌‌رسانی پیشگیرانه در زمینه مبارزه با مواد مخدر را از سطح مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و کارخانجات آغاز می‌کند و در این زمینه از ظرفیت‌های اقشار خود استفاده خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار