خبرهای داغ:
شهردار تبریز:

پرچم آزادی ایران دست تبریزی ها امروز گفتمانی جدید برای جایگاه تبریز است

تبریز- شهردار تبریز با اشاره به فرموده رهبر انقلاب؛ «پرچم آزادی ایران دست تبریزی هاست»، اظهارداشت: این تاکید معظم له گفتمانی جدید برای جایگاه تبریز و تبیین آن است.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۳۸
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران، افزود: تبریز درطول تاریخ محور قوام و پایداری حکومت‌ها شده است به طوری که نقش بی بدیل این شهر در انقلاب مشروطیت غیرقابل انکار است.

وی تاکید کرد: این گفتمان باید محور کار و چراغ مسیر باشد تا بتوانیم تاریخ ارزشمند خود را در جامعه ظهور و بروز دهیم و در عرصه های ملی و بین المللی همچون گذشته و بیش از آن نقش آفرینی کنیم.

هوشیار در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به روز خبرنگار و اهمیت قلم و رسانه، گفت:برای ارزش و اعتبار قلم و رسانه همین بس که خداوند در قرآن به آن قسم یاد کرده و این ارزش کار را آشکار می کند.

وی یادآور شد: هرچه قدرقلم و رسانه مطالبه گری صادق و جدا از جانب داری باشد می تواند راهگشا باشد وبه کمک مدیریت شهری بیاید.

شهردار تبریز اضافه کرد: در همه عرصه ها و قاره ها آنچه می تواند نفوذ یابد رسانه است و در دنیا با تکیه بر آن رویدادها را جریان سازی می کنند و بر همین مبناغزه در خون است و گفته نمی شود در حالی که المپیک با قوت پوشش و مخابره می شود. 

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه خبرنگاران نقش نظارتی و هدایتگری در جامعه دارند، اظهار کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران بهترین پل ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری هستند.

غلامرضا احمدی ادامه داد: برای تدوین شیوه‌های ارتباط موثر  شورا و مدیریت شهری با مردم، دست کمک به سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه دراز می‌کنیم تا از طریق آنها با مردم ارتباط خود را تعمیق دهیم.

 در این آیین از کتاب «لبخند سپیده» که توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری  تهیه و آماده چاپ شده است رونمایی و از زحمات فرینوش اکبر زاده و رقیه غلامی تجلیل شد.

 «رد پا» دومین کتابی بود که در این مراسم‌ رونمایی شد. این اثر به همت اداره کل ارتباطات و امور بین المل شهرداری تهیه و آماده چاپ شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار