خبرهای داغ:

«لبخند سپیده»، روایتگر زنانی به استواری ایران‌زمین

تبریز- کتاب «لبخند سپیده»، روایتگر زنانی از سال‌های حماسه و خون همزمان با روز خبرنگار و ایام سالگرد صدور فرمان مشروطه در ویژه برنامه تبریز استوار ، رونمایی شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۳۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این کتاب به همت فرینوش اکبرزاده و رقیه غلامی، از میان آثار رسانه ای بانوان خبرنگار تبریزی در خصوص روایت هایی از همسران و مادران شهدا و بانوانی که در سال‌های دفاع مقدس در جایگاه رزمنده یا پرستار در جبهه ها حضور داشتند، گردآوری شده است.

این اثر دربردارنده ۳۴ گزارش و گفتگو و یادداشت مطبوعاتی است که در رسانه های مختلف پیرامون موضوع حماسه و پایداری منتشر شده است و با همت دو تن از روزنامه نگاران تبریزی به زیور طبع آراسته شد.

فرینوش اکبرزاده، فعال فرهنگی و رسانه ای، دانش‌آموخته دکترای ارتباطات است و سابقه‌ای بیست ساله در حوزه رسانه، روابط عمومی و مطبوعات دارد. وی مدرس دانشگاه و مدیر روابط عمومی و امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز است و در دارنده دهها عنوان برتر ملی و منطقه ای در حوزه فعالیت‌های رسانه ای است.

وی، نفر اول دوازدهمین جشنواره ملی مطبوعات در حوزه گزارش نویسی، برنده قلم بلورین روزنامه نگاری، جوان نمونه استان در حوزه رسانه، بانوی فرهیخته رسانه استان، استعداد جوان روزنامه نگاری شمالغرب و نفر اول جشنواره ملی ایثار و رسانه بوده و داوری چندین جشنواره رسانه ای را در کارنامه خود دارد.

اکبرزاده  دبیر رویداد رسانه ای تبریزنگار بوده و ضمن تالیف مقالات داخلی و خارجی، مولف و ویراستار چهار جلد کتاب در حوزه ارتباطات و مدیریت است.

رقیه غلامی،کارشناسی علوم ارتباطات گرایش مدیریت فرهنگی و روابط عمومی بوده و از سال ۸۰ در حوزه ادبی به شکل جدی فعالیت دارد.

وی تجربه حضور در جشنواره های استانی و کشوری شعر و نثر ادبی و احراز مقام های استانی و کشوری شعر و متن ادبی از جمله شعر جوانان کشور در مشهد، قزوین، دامغان، شعر بسیج در ایلام، «گلدسته های سپید» در کرمانشاه، متن ادبی«توتم» یزد، جشنواره شعر جوان یاسوج ، شعر آیینی زنجان، شعر فجر را داراست.

«لبخند سپیده»، روایتگر زنانی به استواری ایران‌زمین

عناوینی چون مقام اول جشنواره ملی راهیان نور، متن ادبی اعتکاف در قم، مقاله نویسی در همدان، شعر بوی سیب در همدان و مقام های استانی شعر در تبریز، مرند، هشترود و سراب از جمله توفیقات رقیه غلامی در سال‌های اخیر است.

وی فعالیت رسانه ای را از سال ۹۲ به صورت رسمی و جدی در خبرگزاری بسیج دفتر استان شروع کرده و ضمن حضور در جشنواره های رسانه ای و کسب عناوینی در این حوزه، داوری جشنواره راهیان نور در بخش متن ادبی را در کارنامه دارد.

از این فعال رسانه ای شهر، مجموعه شعر «من جان تو تو جان من» نیز منتشر شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار