خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

از مشارکت کارگران در کلاس‌های ورزشی و قرآنی تا برگزاری حلقه‌های صالحین در کارخانه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت شیر پگاه همدان توجه به رفاهیات و حقوق کارگران را موجب ارتقای بهره‌وری و ایجاد روحیه و نشاط کاری در کارگران این مجموعه عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۲۰۰۱۷
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸

 

شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان در سال ۱۳۵۴ پایه‌گذاری شد و در سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را رسماً در زمینه تولید شیر و فرآورده‌های شیری آغاز کرد. طرح اولیه این شرکت بر مبنای تولید شیر بازساخته از شیرخشک و روغن کره بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور حمایت از دامپروری استان و ایجاد زمینه توسعه پایدار در این صنعت و فراهم شدن بازار مصرف مطمئن در زمان راه‌اندازی تغییراتی در خط تولید شرکت اعمال شد و امکان دریافت و جمع‌آوری شیر تولیدی استان را فراهم نمود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت شیر پگاه همدان توجه به رفاهیات و حقوق کارگران را موجب ارتقای بهره‌وری و ایجاد روحیه و نشاط کاری در کارگران این مجموعه عنوان کرد.

رضا حقیقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تشریح فعالیت‌های جهادی پایگاه مقاومت بسیج شرکت شیر پگاه همدان به عضویت ۱۸۶ عضو فعال در این پایگاه اشاره کرد و گفت: وضعیت معیشتی کارگران همواره مورد تاکید است و در این راستا به مناسبت‌های مختلف بسته‌های معیشتی و حمایتی بین کلیه پرسنل توزیع می‌شود.

وی افزود: همچنین در حوزه ایمنی و بهداشت به منظور افزایش راندمان کاری پرسنل اقدام به طراحی پروانه ایستگاه کاری با ارائه خدمات نموده ایم تا کارکنان آسیب جسمی نبینند.

وی اضافه کرد: همچنین کلاس‌های قرآنی، ورزشی، آموزشی با موضوع اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، برگزاری حلقه صالحین با موضوع آزادی خرمشهر و شهیدان خدمت طی سال با حضور حداکثری کارگران برگزار و از نفرات برتر نیز تجلیل می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت پگاه همدان اضافه کرد: باتلاش پیگیر، مستمر و همه‌جانبه ظرفیت روزانه از ۵ تن دریافت و فراوری شیرخام درابتدا به بیش از ۲۰۰ تن در روز ارتقا داده شده است و توانایی فرآوری تا سقف ۲۵۰ تن شیر را دارد و هرساله به عنوان واحد نمونه استاندارد معرفی می‌شویم.

وی اضافه کرد: اردوی راهیان بسیجیان پایگاه شهید غفاری شورین از خط تولید شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان از دیگر فعالیت‌های جهادی این پایگاه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار