خبرهای داغ:
مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین:

اقشار مختلف بسیج باید سهم و نقش خودشان را در تحقق دولت اسلامی مشخص کنند

سردار کفیل گفت: امروز مقام معظم رهبری اولویت اول را بحث اقتصاد و تولید بیان فرمودند و ما باید این را به عنوان شاه بیت فعالیت های خودمان قرار دهیم.
کد خبر: ۹۶۲۰۰۵۲
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار «کفیل» مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در دومین دوره توانمندسازی بسیج اقشار، اظهار کرد: اقشار مختلف بسیج باید سهم و نقش خودشان را در تحقق دولت اسلامی و در این نظام دیوانی مشخص کنند.

وی افزود: امروز مقام معظم رهبری اولویت اول را بحث اقتصاد و تولید بیان فرمودند و ما باید این را به عنوان شاه بیت فعالیت های خودمان قرار دهیم.

سردار کفیل ادامه داد: در این دوره تعدادی از جانشینان نواحی مقاومت بسیج سراسر کشور به بیان اقدامات شاخص و به تشریح وضعیت شهرستان خود پرداختند.

مسئول مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در این دوره که با حضور مسئولین معاونت‌های تخصصی سازمان بسیج و روسای سازمان های اقشاری بسیج تشکیل شد، هر یک به تشریح برنامه‌های تخصصی خود پرداختند.

وی افزود: دو محور موضوع فعالیت بسیج اقشار قرار دارد؛ نخست «کمک به دولت در تحقق دولت اسلامی»؛ مشی بسیج در دوره های مختلف پیرو فرمایش مقام معظم رهبری همین بوده است و ما قصد داریم به دولت در راستای افزایش سرمایه اجتماعی کمک کنیم؛ این دولت عنوان کرده قصد اجرای سیاست های کلی نظام ابلاغی مقام معظم رهبری را دارد و اجرای برنامه هفتم توسعه را عنوان کرده است و این بسیار عالی است و ما باید به اجرای آن کمک کنیم. محور دوم نیز «کمک به تحقق محله‌های اسلامی و نقش آفرینی اقشار در این امر مهم»؛ امام خامنه‌ای در تشرفی که سال گذشته در ۸ آذر خدمت ایشان داشتیم فرمودند «منطق بسیج مقاوم‌سازی کشور در برابر تهدیدات و آسیب‌هاست» و وظیفه ما در اقشار بسیج می‌بایست تحقق این امر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار