خبرهای داغ:
با حضور در خبرگزاری بسیج مطرح شد

خاطره سردار پازدار از تصویربرداری که در زمان دفاع مقدس علی‌رغم جراحت و دچار لکنت زبان شدن، دوربین از روی دوش او نمی‌افتاد

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت روز خبرنگار در خبرگزاری بسیج حضور یافت.
کد خبر: ۹۶۲۰۴۸۳
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار «علی‌حسین پازدار» معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (دوشنبه ۲۲ مرداد) به مناسبت روز خبرنگار در خبرگزاری بسیج حضور یافت و از خبرنگاران، عوامل و دست‌اندرکاران این خبرگزاری قدردانی کرد.

سردار پازدار طی سخنان کوتاهی نیز بیان کرد: «خبرنگاری» و «اطلاع رسانی»، در زمره مشاغلی است که انبیاء و اولیاء الهی نیز بدان متصف بودند.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و نقش‌آفرینی‌های خبرنگاران در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: به خاطر دارم که در دوران دفاع مقدس، یکی از عزیزان تصویربردار حاضر در صحنه نبرد، با وجود آنکه مجروح شده بود و دچار لکنت زبان نیز شده بود، اما دوربین از روی دوش او نمی‌افتاد و تا آخرین لحظه برای انجام دقیق و کامل مسئولیت خطیر اطلاع‌رسانی و خبررسانی، اهتمام داشت.

سردار پازدار یادآور شد: امروز و در شرایطی که بیش از ۱۰ ماه از جنایات رژیم قصاب و غاصب صهیونیستی در غزه می‌گذرد و بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم و زنان و کودکان ظرف این مدت به شهادت رسیده‌اند، مجاهدت و شجاعت خبرنگاران غزه برای انعکاس اتفاقات و رخداد‌ها ستودنی است؛ خبرنگارانی که تا کنون بیش از ۱۶۰ تن از آنها نیز ظرف همین مدت توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسیدند. 

وی در پایان نیز عنوان کرد: خبرنگاران خبرگزاری بسیج، مأمور به تبلیغ عملکرد‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و انعکاس خدمات و ماموریت‌های وسیع و گسترده سازمان بسیج مستضعفین و آحاد بسیجیان در سراسر کشور هستند و الحق والانصاف، با بضاعت موجود و تا کنون، شاهد عملکرد صادقانه و پرتلاشی از سوی مجموعه خبرگزاری بسیج بوده‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار