خبرهای داغ:
در گفتگو با بسیج مطرح شد؛

تمجید عضو کمیسیون بهداشت مجلس از اجرای طرح نفس در سراسر کشور

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به جلوگیری از مرگ بیش از چهار هزار و ۷۰۰ جنین سالم طی یک سال گذشته در نتیجه اجرای طرح نفس توسط بسیج جامعه پزشکی گفت: طرح نفس از جمله موفق‌ترین‌های طرح‌های اجرایی در راستای قانون جوانی جمعیت است.
کد خبر: ۹۶۲۰۵۱۲
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

حسین عبدلی عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن اشاره به اجرای تحسین‌برانگیز طرح نفس از سوی بسیج جامعه پزشکی در سراسر کشور گفت: با توجه به بروز بحران جمعیتی در کشور و لزوم اقدام همه مسئولین و آحاد جامعه جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری، شاهد هستیم که طی سالیان اخیر تعداد قابل توجهی از دستگاه‌ها در زمینه اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» به تکاپو افتاده‌اند و اقدامات مثبتی را در این زمینه انجام داده‌اند.

عبدلی با اشاره به جلوگیری از مرگ بیش از چهار هزار و ۷۰۰ جنین سالم طی یک سال گذشته در نتیجه اجرای طرح نفس توسط بسیج جامعه پزشکی گفت: طرح نفس از جمله موفق‌ترین‌های طرح‌های اجرایی در راستای قانون جوانی جمعیت است.

وی خاطرنشان کرد: ما در مجلس آمادگی داریم در هم‌اندیشی مشترک با بسیج، موانعی را که بعضاً ممکن است پیش روی اجرای طرح نفس باشد از میان برداریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار