تقویت روحیه جهادی با خدمت به زوار اربعین حسینی (ع)

کارکنان بسیجی اداره آب و فاضلاب زاهدان،در موکب شهید باقر اصغری،در سه شیفت شبانه روز در حال ارائه خدمت به زائرين پاکستانی ،در زائر سرای امام رضا(ع)هستند.
کد خبر: ۹۶۲۰۵۳۱
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰

مرتضی نورا ،مدیر امور آب وفاضلاب زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) گفت:موکب شهید باقر اصغری، امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان،با مشارکت همکاران خواهر و برادر بسیجی پایگاه شهید اصغری راه اندازی شده است .

 

وی هدف از راه اندازی موکب راایجاد همبستگی و مشارکت بین همکاران در خدمت رسانی به زوار بیان کرد و افزود :

 امسال،اولین سالی است که این حرکت جهادی هم با مشارکت مالی و هم مشارکت کاری همکاران انجام شده است، تا بتوانیم با توجه به اینکه در ایام اربعین قرار داریم ،روحیه جهادی و روحیه خدمتگزاری بگیریم و بتوانیم در ایام باقی مانده سال با همین روحیه در خدمت رسانی به مردم موفق باشیم. 

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان،با اشاره به عشق و دلدادگی زوار پاکستانی به حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام )،اذعان داشت: با توجه به اینکه شهر زاهدان و شهر میرجاوه گذرگاه عبور زوار پاکستانی از مرزهای، شرق کشور است و در سال‌های گذشته در دیگر گروه های جهادی در خدمت زوار بودیم امیدوارم از این عشق و دلدادگی زوار پاکستانی توشه برگیریم، که هم توفیق راه ادامه کارو نیز تقویت روحیه برای ارائه خدمت بهتر و مناسب تر به مردم باشد.

 

نورا خاطرنشان کرد: در این موکب حدود ۲۵ نفر از همکاران در حال خدمت رسانی هستند وبا توجه به این استقبال خوب نظر به ارائه خدمت همه همکاران اقدام به شیفت بندی در سه نوبه شبانه روزی کردیم که ان شاءالله همه همکاران خواهر و برادر برای این دو هفته باقیمانده توفیق خدمت به زوار پاکستانی را داشته باشند .

 

وی یادآور شد: در دومین روز از خدمت رسانی به زوار،۷۰۰ پرس غذای گرم بین زوار پاکستانی که خسته راه هم بودند توزیع شد و به صورت مداوم و پیوسته شربت آبلیمو و آب معدنی بین زوار پاکستانی توزیع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار