جانشین فرمانده سپاه در اقشار بسیج گیلان مطرح کرد

برگزاری اولین یادواره ملی بانوی شهیده شاخص رسانه در گیلان

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری اولین یادواره بانوی شهیده رسانه ای گیلان خبر داد و گفت:اولین یادواره بانوی شهیده شاخص رسانه کشور در گیلان با حضور مهمانان کشوری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۲۰۶۹۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

برگزاری اولین یادواره ملی بانوی شهیده شاخص رسانه در گیلان

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ عباس حسینی جانشین فرمانده سپاه در اقشار بسیج گیلان در نشست خبری با مدیران خبرگزاری ها ی در استان که به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات بسیج اقشار برگزارشد با گرامیداشت این روز ،خبرنگاران را که نوعی واسط بین مردم و مسئولین هستند در انعکاس مشکلات مردم به مسئولین پیشرو دانست. 

 

وی ویژگی خوب اصحاب رسانه را ،حق محوری ،حق طلبی و حق گویی عنوان کرد و افزود:خبرنگاران در سطح دنیا باید با سرعت،دقت و صحت سه اصل کاربردی در خبرنگاری‌ را رعایت کنند. 

 

 سرهنگ حسینی با اذعان به جریانات اخیر جنگ غزه از سیاه نمایی رسانه های معاند گفت:برخی رسانه های معاند در سطح جهانی دو اصل دقت و صحت را رعایت نمی کنند .

 

وی با بیان اینکه ۱۹ رده قشری اعم از بسیج رسانه،عشایری ، صدا و سیما ، طلاب و.... در سطح بسیج اقشار در حال فعالیت هستند، اظهارکرد: برنامه های اقشار با محوریت« جهاد تبیین »، «امید آفرینی» و«جهاد خدمات رسانی» در سطح استان در حال انجام است .

 

سرهنگ حسینی ادامه داد: در راستای جهاد تبیین برنامه های روشنگری بصورت فردی و گروهی چون دیدار چهر ه به چهره و همایش ها انجام است.

 

 وی برگزاری میزخدمت، ویزیت رایگان ، آزادی زندانیان ، احصای مشکلات ، مطالبه گری و ارائه راهکار را از قشر بسیج کارمندان ، پزشکی ، حقوق دانان و سازندگی در حوزه خدمات رسانی بیان کرد.

 

سرهنگ حسینی از اعزام ۱۸ هزار نفر از دانش آموزان برای راویان پیشرفت خبردادو و تصریح کرد: برنامه های چون هیات های اندیشه ورز و مجامع بسیج در همه فعالیت های فرهنگی نقش آفرین است .

 

 

جانشین فرمانده سپاه در اقشار بسیج گیلان از میزبانی اولین بار گیلان در برگزاری همایش «نغمه سرایی» خبردادو گفت: همایش نغمه سرایی به میزبانی گیلان در آبان ماه سال جاری با حضور مهمان کشوری برگزار خواهدشد.

 

سرهنگ حسینی با بیان اینکه جشنواره حریم رسالت نیز در سطح بین المللی با محوریت زنان جبهه مقاومت برگزار می‌شود، گفت: جشنواره حریم رسالت ۳ با ارائه تولیدات بانوان رسانه ای سراسر کشور به میزبانی گیلان از سوی بسیج رسانه استان گیلان برنامه ریزی شده است .

 

وی با اشاره به همایش جهانی اربعین گفت: مراسم پیاده‌روی نمادین اربعین از مزار شهدا تا پیاده روی شهرداری رشت با خدمات ۳۰ الی ۴۰ موکب در حوزه های مختلف بصورت مردمی برگزار خواهد شد.

 

 

  جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار کمک به تحقق دولت اسلامی ،کمک به محله های اسلامی و تکریم ارباب رجوع و مردم از سوی دستگاه های اجرایی را وظیفه اصلی اقشار بسیج برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار