۸۷ درصد مطالبات مردم در سامانه سو پاسخ داده شد

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: با توجه به عملکرد مثبت شوراهای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در ادارات تاکنون ۸۷ درصد گزارش‌های ارسالی در سامانه سو پاسخ داده شده است.
کد خبر: ۹۶۲۰۷۱۴
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، مهدی رضایی در نوزدهمین جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث کاهش منکرات در سطح جامعه می‌شود بالابردن سطح رضایتمندی مردم است و این مهم جز با پیگیری مطالبات شهروندان محقق نخواهد شد.

 وی افزود: نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در واقع پیگیری مطالباتی است که مردم از ادارات دارند و ستاد و شوراهای امربه‌معروف در روند پاسخگویی سرعت بیشتری ایجاد می‌کنند.

 رضایی بیان کرد: باتوجه‌به تمهیداتی که در راه‌اندازی شوراهای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در دستگاه‌های اجرایی انجام شده و طبق گزارش‌های ارسالی میزان پاسخگویی به مطالبات شهروندان افزایش‌یافته و بیش از ۸۰ درصد گزارش‌های ارسالی توسط مدیران ارشد ادارات که همان رؤسای شوراهای امربه‌معروف هستند پاسخ داده شده است.


 دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی اعلام کرد: سامانه سو پل ارتباطی مردم با مدیران ادارات است و این فرصت را ایجاد کرده تا مردم بدون حضور در ادارات مطالبات خود را در این سامانه ثبت کنند و به‌راحتی مراحل پیگیری و پاسخگویی را رویت نمایند.

 وی عنوان کرد: سامانه سو با ۱۶۰ موضوع در ۱۵ حوزه اصلی شامل آسیب‌های اجتماعی، خانواده، مراکز آموزشی، اصناف و... طراحی شده و شهروندان به‌آسانی می‌توانند مطالبات خود را ثبت و پاسخ آن را از دستگاه متولی دریافت کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار