مسئول بسیج مداحان سپاه سلمان:

اربعین، ظرفیتی برای خادمی اهل بیت علیهم السلام است 

صالحی گفت: مداحان و ذاکرین امام حسین علیه‌السلام هم نوکری خود را نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع)در این فرصت و این زمان انجام خواهند داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۹۰
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۵

سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی،مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در حاشیه بازدید از نحوه خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع)در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به ایام سوگواری شهادت امام حسین (علیه السلام )گفت:با حرکت جهادی و حضور همگانی گروههای جهادی و موکب داران و هیئات مذهبی استان سیستان وبلوچستان با همکاری مسئولین استانی و دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی ،از چند روز قبل زائر سرای امام رضا(ع)برای پذیرایی و استراحت زوار پاکستانی اربعین حسینی(ع) آماده شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به مسلمانان و زائرين کشور پاکستان ،عازم به اربعین حسینی(ع)که از مرز میرجاوه و مرز ریمدان وارد ایران می شوند و از استان سیستان وبلوچستان راهی کربلای معلا می شوند ،تصریح کرد :اربعین حسینی(ع)،ظرفیتی برای خادمی اهل بیت (علیهم السلام )است.

 

مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان،اذعان داشت : برای این خادمی ،همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و از مجموعه بسیج سپاه و سایر دستگاه‌ها ان شاءالله انتظار می رود همه از این ظرفیت استفاده کنند .

 

صالحی خاطر نشان کرد : مداحان و ذاکرین امام حسین (علیه‌السلام )هم در کنار سایر ارگانها و نهادها ، نوکری خود را نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام )در این فرصت و این زمان 

با توجه به ظرفیت‌هایی که در زائر سرای امام رضا(ع) فراهم شده است،برای خدمت به زائرين پاکستانی اربعین حسینی(ع)انجام خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار