خبرهای داغ:

افتتاح بیمارستان «شهید رییسی» کرمانشاه در هفته دولت

مدیر مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه از افتتاح بیمارستان «شهید رییسی» که ویژه درمان بیماران سرطانی است، در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۲۳
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه محمود فخری،  با اشاره به ساخت این پروژه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع، گفت: این پروژه در مرحله نصب تجهیزات قرار داشته و در هفته دولت امسال، بخش بالینی آن با ۱۲۰ تخت بیمارستانی افتتاح می‌شود.وی افزود: با توجه به زمان‌بر بودن نصب تجهیزات، افتتاح کامل بیمارستان تا پایان سال انجام خواهد گرفت.

فخری از بیمارستان «شهید رییسی» به عنوان مجهزترین بیمارستان درمان سرطان در غرب کشور یاد کرد و افزود: در این بیمارستان سه دستگاه رادیوتراپی، یک دستگاه پت اسکن، یک دستگاه توموتراپی و یک دستگاه براکی تراپی نصب می‌شود.به گفته مدیر مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه، بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف ساخت و تجهیز این پروژه شده است.فخری از این پروژه به عنوان یکی از بیمارستان‌های اقماری بیمارستان امام رضا (ع) یاد کرد و افزود: این پروژه در محوطه اطراف بیمارستان امام رضا (ع) احداث شده است.
وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان با توجه به تجهیزات پیشرفته آن، علاوه بر بیماران استان، به بیماران استان‌های غرب کشور هم خدمات رسانی می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار