دومین آیین ملی تکریم فعالان مساجد در روز جهانی مسجد برگزار می‌شود

آیین تکریم و تجلیل از فعالان مساجد کشور، روز سی‌ام مرداد ماه همزمان با روز جهانی مسجد با عنوان *مثل ابراهیم* در مسجد مقدس جمکران و با حضور ۲۳۰۰ نفر از فعالان مساجد برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۶۳
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

 سرهنگ پاسدار محسن مهدیزاده مقدم، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج از قم، ضمن بیان اینکه همایش مثل ابراهیم به صورت کشوری برگزار می‌شود، در خصوص اهداف و رویکردهای این همایش اظهار داشت: معاونت بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج دومین آیین تکریم و تجلیل از فعالان مساجد و معرفی مساجد منتخب کشور را در روز سی‌ام مرداد ماه در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌کند.

این مراسم با هدف تجلیل از منتخبین و فعالین مساجد کشور اعم از امام جماعت، هیئت امنا، فرمانده پایگاه و موثرین در سطح مساجد کشور که در اجرای فعالیت‌ها و فعال شدن مسجد نقش موثری دارند، برگزار می‌شود.

وی افزود: ۲۳۰۰ مخاطب از کل کشور به این همایش دعوت و شب بیست و نهم در مسجد مقدس جمکران مستقر و صبح سی‌ام مرداد ماه برنامه برگزار می‌شود؛ این برنامه با رویکرد مبنی بر ارتقاء و اعتلای مساجد، کمک به مساجد و تمرکز بر شناسایی و معرفی مساجد برتر و الگو و تجلیل از عوامل موثر و فعال در این زمینه با حضور مسئولین کشوری و لشکری و منتخبین و فعالان برتر مسجد استان‌ها برگزار خواهد شد.

مهدیزاده گفت: در این مراسم که با عنوان *مثل ابراهیم* و به یاد شهید بزرگوار رئیسی نامگذاری شده، با توجه به شاخصه‌های موجود فعالیت مساجد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در پایان از برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای ۴۰ مسجد منتخب فعال فرهنگی و اجتماعی از سطح کشور ( از هر استان یک مسجد) در سطح مسجد مقدس جمکران خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار