خبرهای داغ:

برنامه های متنوع ورزشی با محوریت مسجد در سرخه برگزار می شود

امام جماعت مسجد جمعه سرخه از برپایی برنامه های متنوع ورزشی در رده کودکان و نوجوانان همراه با حلقه دینی و آموزشی با محوریت مسجد خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۲۳۶۵
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، برنامه فرهنگی و ورزشی در راستای اجرای سراسری طرح نوجوانه های صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج برپاست و این برنامه با محوریت مساجد و محله با استقبال خوبی برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین عربی امام جماعت مسجد جمعه در سرخه در گفتگو با خبرنگار با اشاره به برپایی مداوم برنامه های ورزشی و فرهنگی همراه با اقامه نماز جماعت با حضور نوجوانان و جوانان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نوجوان های صالحین، کلاس آموزش قرآن در حلقه قرآنی شهید محمد رضا احسانی و حلقه کودکان محمدحسن دولتی بصورت مداوم و هفتگی برگزار می شود.

او افزود: باهدف ایجاد اوقات شاد و مفرح، فعالیت ورزشی والیبال و فوتبال همراه با حلقه های آموزشی و دینی ویژه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی همراه با برنامه ورزشی استخر برنامه ریزی شده انجام می شود.

امام جماعت مسجد جمعه ادامه داد: همزمان با ماه محرم . صفر مراسم قرائت زیارت عاشورا هرشب با حضور مداحان شهرستان برپا می شود.

گفتنی است حلقه شهید عباسعلی فیض و حلقه قرآنی با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار و برگزاری بازی جاسوس بین نونهالان پایگاه در حاشیه این حلقات انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار