خبرهای داغ:
سرهنگ امیری:

تبیین وظایف و مطالبه‌گری از اصلی‌ترین وظایف هیئت اندیشه‌‎ورز بسیج هنرمندان است

همدان-مسئول سازمان تخصصی اقشار بسیج در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: تبیین وظایف هیئت اندیشه ورز و مطالبه گری از اصلی ترین وظایف این هیئت است.
کد خبر: ۹۶۲۳۷۰۷
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹

تبیین وظایف و مطالبه‌گری از اصلی‌ترین وظایف هیئت اندیشه‎ورز بسیج هنرمندان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در جلسه شورای هیئت اندیشه‌ورز بسیج هنرمندان که با حضور روسای انجمن‌های هنری و نخبگان هنرمند در سالن جلسات اداره کل ارشاد همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و پیروزی حزب الله، اظهار کرد: تبیین وظایف هیئت اندیشه‌ورز و مطالبه گری از اصلی‌ترین وظایف این هیئت است.

وی با بیان اینکه پنج ماموریت را در بسیج هنرمندان پیگیری می‌کنیم، افزود: این مأموریت‌ها شامل شناسایی افراد مستعد، سازماندهی آنها، حفظ و انسجام و آموزش آنها، بکارگیری و به ظرفیت رساندن آنها است؛ اگر هیئت اندیشه‌ورز در این مسیر حرکت کند تمام قدم‌هایش در راستای تکمیل زنجیره مدیریتی بسیج هنرمندان است.

مسئول سازمان تخصصی اقشار بسیج در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: هیئت اندیشه‌‍ورزی ما با حلول اندیشه‌های ناب در راستای ماموریت‌های بسیج هنرمندان باید در مسیر درست بکارگیری شود که بتوانیم جبهه بسیج هنرمندان را تشکیل دهیم.

وی ابراز کرد: ما باید برنامه‌های یک سال را در قالب یک ابلاغ در این هیئتهای اندیشه‌ورز تولید کنیم، ما برنامه‌ای می خواهیم که ما را به قله نزدیک کند.

امیری با اشاره به اینکه تعامل با سایر اقشار موضوع سوم است و بسیج هنرمندان باید با همه اقشار ۲۱ گانه در ارتباط باشد، عنوان کرد: موضوع چهارم آشنایی با واژه‌هایی است که نیاز داریم و سازماندهی بسیجیان در سامانه مولا، سامانه مفکا که در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سامانه سایهبان و سامانه نخبگانی قشر باید بروزرسانی شود، ادامه داد: آخرین وضعیت تحلیل بررسی قشر، ارتباط با نخبگان، کار هیئت اندیشه ورز بسیج هنرمندان است و ایجاد وفاق و همدلی در کانون بسیج هنرمندان با اداره کل ارشاد؛ هر قشری نظام مسائلی دارد اکنون ۴۲ مسئله مهم برای هنرمندان شناسایی کردیم که اگر پیگیری شود مشکل هنرمندان به صفر میرسد و باید جلسات اندیشه‌ورز حول نظام مسائل برگزار شود.

مسئول سازمان تخصصی اقشار بسیج در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: تسلط بر نقاط کنترلی، عمل قرارگاهی در قشر یعنی از همه ظرفیت‌ها در بسیج استفاده کنیم، میزان پیشرفت سند اعتلا، بیانیه گام دوم که بخشی از آن سند بالادستی ما می‌شود، میزان مشارکت در تحقق شعار سال از جمله اقدامات بسیج هنرمندان است که باید انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار