خبرهای داغ:

پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت مادر شهیدان حاجی‌شاه

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت مادر شهیدان حاجی‌شاه را تسلیت گفت. 
کد خبر: ۹۶۲۳۸۷۹
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت مادر شهیدان حاجی‌شاه را تسلیت گفت. 

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ 

آسمانی شدن اسوه صبر و مقاومت، حاجیه خانم «طاهره نیکویان»، مادر گرانقدر شهیده شهناز حاجی شاه و شهیدان محمدحسین و ناصر حاجی‌شاه را به خانواده و بستگان این مرحومه و همچنین مردم شهیدپرور استان خوزستان تسلیت می‌گویم. 

آن بانوی مؤمنه با فداکاری و ایثار، فرزندان عزیز خود را در راه ارزش های متعالی انقلاب اسلامی و برای عزت و اقتدار میهن تقدیم نمود و بدون شک نزد خداوند متعال مأجور است. 

نخستین شهید این خانواده، امدادگر و طلبه بسیجی شهیده «شهناز حاجی‌شاه» بانویی شجاع بود که وقتی جنگ تحمیلی آغاز شد، در بیمارستان طالقانی خرمشهر برای درمان مجروحان از جان خود مایه می‌گذاشت و شب و روز نداشت. 

دومین شهیدی که در دامان پر مهر مادر پرورش یافته بود «حسین حاجی شاه» تا آخرین لحظات عمر بابرکت خود تلاش می‌کرد تجهیزات نظامی به دست دشمن بعثی نیفتد.

«ناصر حاجی شاه» نیز به عنوان سومین شهید این خانواده، از اعضای بسیج فرمانداری خرمشهر بود که بر اثر بمباران هوایی در جاده اهواز آبادان به دیدار معبود شتافت. 

اینجانب این مصیبت را به بستگان و آشنایان آن مرحومه تسلیت گفته و برای ایشان رحمت و غفران الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان ارجمند، صبر و اجر مسألت دارم. 

غلامرضا سلیمانی

رییس سازمان بسیج مستضعفین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار