فرمانده سپاه شفت

پیام شهیدان باید به نسل جدید منتقل شود

فرمانده سپاه ناحیه شفت با بیان اینکه پیام شهیدان باید به نسل جدید منتقل شود، گفت: اخلاق مداری و توجه به آموزه‌های دینی از ویژگی‌های بارز شهدا و رزمندگان است.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۸۵
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱

پیام شهیدان باید به نسل جدید منتقل شود

به گزارش خبرگزاری بسیج شفت ،سرهنگ احمد نقدپور ظهر شنبه در مراسم یادواره شهدای والامقام عملیات کربلای ۲ و پنج شهید گمنام شهرستان شفت ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی ایام ۲۸ صفر اظهار کرد: در آموزه‌های دینی ما واژه شهید و شهادت بسیار مقدس است و از یک جایگاه خاص و ویژه ای برخوردار است.

 

فرمانده سپاه شفت افزود: اگر ما در سیره و اخلاق شهدا بیندیشیم و علت این همه قداست در مورد شهدا را جویا شویم به این سخن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می رسیم که گفت تا شهید نباشی شهید نمی‌شوی و این جمله مصداق بارز این همه قداست است.

 

وی با بیان اینکه ولایت مداری و بصیرت، پیام شهدا است که باید به نسل جدید انتقال دهیم، تاکید کرد: یادواره‌های شهدا، مصداق تبیین هستند که به این امر مهم بیش از پیش باید توجه شود.

 

نقدپور ضمن گرامیداشت یاد شهدای شهرستان شفت در عملیات کربلای ۲ تصریح کرد: همه ما مدیون ایثار و از خود گذشتگی شهدای دوران دفاع مقدس هستیم که با فدا کردن همه هستی خود از ارزش‌های اسلامی و انقلابی دفاع کردند و امنیت و آرامش حال ما را تأمین نمودند.

 

وی با اشاره به ویژگی‌های بارز شهدا گفت: ما وقتی که با والدین شهدا هم صحبت می‌شویم از ویژگی‌های اخلاقی و رفتارهای ویژه و خاص شهدا میگویند که همه ما باید این خصوصیات و ویژگی‌ها را الگویی بسیار خوب برای ادامه مسیر خودمان قرار دهیم.

 

وی در ادامه با اشاره به خاطرات خلبانان هوا نیروز گفت: شهدایی مثل شهید بابایی، شهید شیرودی و… زمانی که می‌خواستند یک پلی را مورد اصابت قرار بدهند، اگر یک غیر نظامی در حال عبور از آنجا بود، آن را مورد اصابت قرار نمی‌دادند تا او عبور کند و این از اخلاقیات خوب شهدا بود که سربازان بعثی از روش انسانی استفاده نمی‌کردند و حتی افراد غیر نظامی و… را مورد حمله و هجوم قرار می‌دادند.

 

در پایان این مراسم مسؤلین حاضر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، مزار شهدای گمنام شهرستان شفت را نیز گلباران کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار