نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی:

نهضت ملی مسکن یاسوج وضعیت خوبی ندارد

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در خصوص مسکن ملی هم گفت: نهضت ملی مسکن یاسوج وضعیت خوبی ندارد در نقاط مختلفی زمین نیاز داریم.
کد خبر: ۹۶۲۴۶۹۱
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، محمد بهرامی در نشست با اصحاب رسانه در خصوص تنش آبی و کم آبی در برخی شهرستان‌های استان نیز اظها داشت: در زمینه تنش آبی با محرابیان وزیر قبلی جلسه ای برگزار شد که چرا باید این استان با دارا بودن ۱۰ درصد از منابع آب کشور باید تنش و بحران داشته باشد.

بهرامی ابراز داشت:  ناترازی های موجود در حامل های انرژی کشور باید در یک فرایند کارشناسی با هم افزایی قوه های مجریه و مقننه کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از بنزین کشور در حال قاچاق است تاکید کرد: در طول دهه های گذشته قیمت بنزین باید به شکل ناملموسی بالا می‌رفت.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سرنوشت قیمت بنزین مشخص نیست و دولت هنوز پیشنهادی در این خصوص به مجلس نداده است.

بهرامی تصریح کرد: یارانه بنزین به جای خودرو باید به کد ملی همه هموطنان چه کسانی که صاحب خودرو هستند یا نیستند اختصاص یابد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:برای پایداری برق در استان کهگیلویه و یویر احمد چند ایستگاه فوق توزیع پیش بینی شده است.

بهرامی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره انتصاب استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشورت نمایندگان و افراد تأثیرگذاردر کنار نظرات وزارت کشور برای انتخاب استاندار تأثیرگذار است.

وی افزود: با تلاش ها و پیگیری های انجام شده ۳۰۰ میلیارد ریال برای هیات های ورزشی در این حوزه انتخابیه پیش بینی شده است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی درباره چشم انداز آینده توسعه این حوزه انتخابیه بیان کرد: اعتبارات پیش بینی شده امسال در شهرستان بویراحمد متناسب با جمعیت این شهرستان نیست اما تلاش می شود از منابع مالی دیگر برای اجرای طرح های عمرانی اقدام شود.

بهرامی در این نشست با تاکید بر اینکه تمام قد پشت دنا ایستاده‌ام گفت: مطلبی در مورد دنا منتشر کردم که بازخورد و بازتاب بسیاری حتی در سطح بین المللی داشت و در خصوص زاگرس و دنا هیچ وقت منافع استان و مردم را فدای منافع خودم نمی‌کنم همچنان که در آریو برزن دیدید در دنا هم خواهید دید.

وی تاکید کرد: با مکاتبه های انجام شده طرح واگذاری ضلع شمالی دنا متوقف شده و بنده با آقای پزشکیان در این خصوص صحبت کرده ام.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار